جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه لارستان

به بهانه جذب جوانان نباید سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج داد

امام جمعه لارستان با بیان اینکه به بهانه جذب جوانان نباید سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج داد، خاطر نشان کرد: باید در برنامه ریزی ها به ابعاد مختلف…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه به بهانه جذب جوانان نباید سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج داد، خاطر نشان کرد: باید در برنامه ریزی ها به ابعاد مختلف آن توجه داشت.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر برخورد با ویژه خواران و نظارت با واگذاری شرکتهای دولتی، اظهار داشت: مردم باید در این خصوص از اقدامات مسئولان آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تحریم موجب تکیه بر توان داخلی و شناخت ظرفیت ها می شود، افزود: با هوشیاری مردم و مسئولان که در صحنه های مختلف به نمایش درآمده است، می توان بر دسیسه های آمریکا برنده شد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در سطح جامعه، تصریح کرد: باید برنامه های صدا و سیما افکار جامعه را از سوق دادن به سمت و سویی کسب درآمدهای بالای یک شبه دور کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به بهانه جذب جوانان نباید سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج داد، خاطر نشان کرد: باید در برنامه ریزی ها به ابعاد مختلف آن توجه داشت.

وی با یادآوری این موضوع که در آستانه یکسالگی خروج امریکا از برجام هستیم، این سوال را مطرح کرد که آینده برجام در سال ۲۰۲۰ و پایان سال ریاست جمهوری آمریکا چه خواهد شد؟، عنوان کرد: برخی ها منتظر تغییر رئیس جمهور آمریکا و بازگشت انها به معاهده برجام هستند.

امام جمعه لارستان با رد این ادعا که خروج از برجام به خاطر خواست و تفکر «ترامپ» در رأس دولت آمریکاست، گفت: آنها با یک طرح ریزی ۵۰ ساله با اتکاء به تفکرات صهیونیسم بین المللی، برای دنیا برنامه دارند که قطعاَ خروج از برجام براساس این تفکر است و هرکس در عالم سیاست چنین تفکری را در ذهن بپروراند، بداند این یک فکر کودکانه است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه نباید دچار ساده انگاری شد، تصریح کرد: آمدن شخصی مثل ترامپ از برنامه های فکر صهیونیست بین الملل بود زیراکه آمریکا در سال های اخیر به شدت به دلیل اختلافات تضعیف شده است.

وی با بیان اینکه درخصوص جبهه گیری سیاست مداران دموکرات و جمهوری خواه آمریکا علیه ایران هیچ فرقی وجود ندارد، افزود: هر دوی این گروهها ابزاری در خدمت دست های پشت پرده هستند که یکی از اصول ثابت آنها تفکر اسلامی و انقلابی را برای خود خطر می دانند و باید از بین برود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی ها معتقدند خروج کلی یا جزیی از برجام به نفع ایران نیست چراکه باعث فشارهای بیشتر می شود، تصریح کرد: این تفکر ساده انگاری است و اگر توقع دارید اروپا مشکلات را حل کند دچار اشتباه شده اید که نمونه آن تحریم های ایران توسط شرکتهای اروپایی «پژو»، «سیتروئن» و «توتال» به بهانه تحریم ایران از سوی آمریکا بود و این نشان می دهد که دلبستن به انها اشتباه است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه عده ای اعتقاد دارند پایبندی به برجام باعث شکاف و اختلاف آمریکا و اروپا شده و این به نفع جمهوری اسلامی ایران می شود، ادامه داد: آیا اصلاَ اروپا اراده ای مستقل از آمریکا دارد که دچار اختلاف بشود؟!

وی با اذعان به اینکه بعضی از افراد بر این تفکر هستند که خروج جزیی و کلی از برجام جامعه جهانی را به لحاظ سیاسی و تبلیغاتی بسیج می کنند، گفت: این هم یک تحلیل اشتباه است.

حجت الاسلام موسوی با محکوم کردن اقدام ظالمانه اخیر دولت سعودی در گردن زدن ۳۷ نفر از آزادی خواهان و فعالان اجتماعی، بیان کرد: ۳۲ نفر از این ۳۷ نفر از شیعیان بوده اند.

وی وقوع چنین اقدامات جنایتکارانه را ننگی بر پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و اضافه کرد: قتل خاشقچی، کشتار مردم یمن، اعدام فعالان اجتماعی و غیره که بخشی از جنایات رژیم سعودی است، سکوت کرده اند و فقط با مفاهیم همچون حقوق بشر بازی می کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین