پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خبر خوش برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

به منظور حمایت از دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی شهریه‌های معوقه دانشجویان بخشیده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل امورمالی و…

به منظور حمایت از دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی شهریه‌های معوقه دانشجویان بخشیده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل امورمالی و عامل خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه معافیت شهریه نیم سال‌های وقفه تحصیلی برای دانشجویان بازمانده از تحصیل را ۲۸ اردیبهشت ماه امسال به تمام واحد‌های این دانشگاه ابلاغ کرد.

هادی پور افزود: بر اساس این بخشنامه شهریه معوقه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی که به دلایلی از جمله مشکلات مالی برای ثبت نام به دانشگاه محل تحصیل مراجعه نکرده و در چند نیمسال تحصیلی وقفه داشته‌اند، بخشیده شده است.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که واحد پایان نامه را در نیمسال‌های متوالی تمدید کرده و شهریه مربوطه در لیست بدهی آن‌ها ثبت شده است، مشمول این طرح نمی‌شوند.

هادی پور افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که دارای وقفه تحصیلی هستند تا ۹۸/۶/۳۱ فرصت دارند با مراجعه به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر استان از بخشودگی شهریه استفاده کنند.

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در ۴۰ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس مشغول به تحصیل هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین