جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری نشست هم اندیشی ادارات بهزیستی لارستان و جهرم

نشست هم اندیشی ادارات بهزیستی لارستان و جهرم برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس اجتماعی لارستان، در تاریخ ۲۹ مردادماه یک نشست هم…

نشست هم اندیشی ادارات بهزیستی لارستان و جهرم برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس اجتماعی لارستان، در تاریخ ۲۹ مردادماه یک نشست هم اندیشی با حضور بال افکن رئیس بهزیستی لارستان، خانم اسماعیلی معاونت اداره و آقای علیرضایی رئیس هیئت مدیره موسسه رویش ترنم مهر و مسئول اورژانس اجتماعی لارستان، در اداره بهزیستی شهرستان جهرم با مسئولین مربوطه برگزار شد.

با توجه به اینکه در اوایل مرداد ماه یک دوره اموزشی ۳ روزه با عنوان طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) ویژه روانشناسان و مشاوران استان فارس توسط اقای علیرضایی مدرس کشوری موسسه رویش ترنم مهر لارستان در اداره کل بهزیستی فارس برگزار شد، این نشست هم اندیشی با هدف بررسی و ارزیابی این طرح برگزار شد.

در حاشیه این نشست که به دبیری بهزیستی لارستان برگزار شد، با توجه به اهمیت نقش نوجوانان در ایجاد سلامت اجتماعی در سطح جامعه و نقش‌ پررنگ سازمان ها و موسسات در تحقق این‌ امر جلسه ای نیز در فرمانداری شهرستان جهرم با حضور فرماندار این شهرستان به اجرا درآمد.

در این نشست پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی توسط روسای اداره بهزیستی شهرستان های جهرم و لارستان، علیرضایی در خصوص جزییات اجرا و اهمیت این طرح توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه شفیعیان فرماندار شهرستان جهرم‌ با تاکید بر جایگاه سازمان بهزیستی و همچنین انجمن ها و موسسات غیردولتی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی، بر حمایت از اجرای طرح مانا در شهرستان جهرم توسط فرمانداری و ادارات مربوطه این شهرستان تاکید کرد.

در انتهای برنامه نیز با اهدای لوح تقدیر از طرف این مقام مسئول از ریاست و معاونت اداره بهزیستی لارستان و رییس هیات مدیره موسسه رویش ترنم‌ مهر لارستان تقدیر و تشکر به عمل امد.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین