شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیشرفت 65 درصدی پروژه ساخت مسکن 88 واحدی نخل 3 در لارستان

پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳  لارستان در زميني به مساحت ۱۴ هزار ۳۸۶ مترمربع وسعت در شهرك انديشه شهر لار ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش میلاد لارستان به…

پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳  لارستان در زميني به مساحت ۱۴ هزار ۳۸۶ مترمربع وسعت در شهرك انديشه شهر لار ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، طی بازدید مهندس شفیعی کارشناس عالی  دفتر مرکزی در معیت مهندس مجتبی شاه امیریان کارشناس فنی معاونت مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن فارس و مهندس ایوب فاطمی رئیس گروه فنی و اجرایی بنیاد مسکن لارستان، از پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، روند احداث پروژه یاد شده را خوب ارزیابی کردند و این پروژه را از جمله طرح های تاثیر گذار در تامین مسکن مناسب برای اقشار مختلف جامعه دانستند .

پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳  لارستان در زميني به مساحت ۱۴ هزار ۳۸۶ مترمربع وسعت در شهرك انديشه شهر لار و در كنار پروژه ۴۰ واحدي سفر مقام معظم رهبری رهبري قرار دارد.

این طرح  با مساحت زيربناي ۹ هزار ۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خيابان و فضاي سبز و پاركينگ ساخته شده که اعتبار آن از محل تسهيلات بانكي و آورده متقاضيان تامین و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کارشناسان بنیاد مسکن همچنین  در ادامه از پروژه مشارکتی روستای بائن از بخش مرکزی لارستان بازدید کردند .

ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن لارستان در حاشیه این بازدید ها گزارشی از اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان ارائه داد و بیان داشت: اعطای تسهیلات ویژه بهسازی مسکن شهری و روستایی تحول جدی در بافت های فرسوده این شهرستان ایجاد کرده است .

زائری گفت: در سالی که گذشت ۸۵ فقره تسهیلات بازسازی مسکن شهری به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۲۰۹ فقره تسهیلات باز سازی مسکن روستایی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این لارستان پرداخت شده است .

وی همچنین از اعطای تسهیلات تعمیری در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در سالی که گذشت ۳۹۸ فقره تسهیلات تعمیری به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال دراین شهرستان اعطا شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از اعطای ۱۲ میلیارد و ۵۴۶ میلیون  ریال تسهیلات بلاعوض نیز در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات شامل ۴۲۷ فقره تسهیلات تعمیری مسکن ، ۴۸ فقره تسهیلات بلا عوض احداثی شهری ، ۷۳ فقره تسهیلات بلا عوض احداثی روستایی ، ۶۵ فقره تسهیلات تکمیلی اقشار کم درامد بوده است .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین