سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مردم توقع انجام چند پروژه شاخص از سوی شهرداری و شورای شهر لار را دارند

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر توقع مردم از شهرداری و شورای شهر لار علاوه بر کارهای قابل تقدیر انجام شده، اجرای چند کار شاخص و…

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر توقع مردم از شهرداری و شورای شهر لار علاوه بر کارهای قابل تقدیر انجام شده، اجرای چند کار شاخص و برجسته است، ادامه داد: موضوع احداث پارک بانوان در ۲ سال قبل در خطبه های نماز جمعه مطرح شد ولی فقط گفته می شود، چشم انجام می دهیم و کلنگ زنی می کنیم.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با یادآوری گوشه هایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کلید واژه «مقاومت» مقام معظم رهبری بارها در زمینه های مختلف مورد تأکید قرار گرفته است که یکی از مؤلفه های حفظ و ترویج مقاومت، داشتن وحدت کلمه است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در یکی از بیاناتشان با توصیه به نخبگان سیاسی، برجستگان دینی، افراد نافذ در میان مردم برای توجه به اتحاد و انسجام ملت ایران، تأکید کرد: دشمن تمام داشته های خود را علیه ملت ایران به میدان آورده و تنها دلخوشی دشمن، فشار اقتصادی است که با وحدت برادران و خواهران ایمانی این مرحله سخت را پشت سر می گذاریم.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و نباید این موضوعات باعث چنددستگی بشود، تصریح کرد: انتخابات یک نمادافتخارآمیز برای نظام اسلامی است و با تعریفی که ولایت فقیه از دموکراسی ارائه داده اند، دشمنان را عصبانی کرد و باید این نماد اقتدار باقی بماند و لازمه آن حفظ وحدت مردم و به ویژه کاندیداها در جامعه اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اسم ها و مرزهای جغرافیایی نباید میان ملت ها اختلاف و تفرقه ایجاد کند، ادامه داد: دشمن مکار برآن است که با افروختن جنگ های خانگی میان مسلمانان انگیزه های مقاومت و مجاهدت را در آنان به انحراف بکشاند.

وی با تأکید بر فراهم آوری مقدمات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: با رعایت حق الناس در بررسی تأییدصلاحیت ها، کارها به پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن در یک مواجه چندضلعی و جنگ ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری درصدد به تعویق انداختن انتخابات بود، عنوان کرد: آشوب های اخیر با هدف به تعویق انداختن انتخابات بود که خوشبختانه با بصیرت مردم و درایت رهبر معظم انقلاب منتفی شد.

امام جمعه لارستان با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش حداکثری شرکت مردم در پای صندوق های رأی انتخابات، تصریح کرد: همه باید در راستایی گام برداریم که با حضور گسترده مردم، دشمنان در مقابل ملت ایران بار دیگر شکست بخورند و سیلی جانانه ای دریافت کنند.

وی اقدامات هیأت های اجرایی و نظارت را از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و افزود: این هیأت ها باید با صداقت و صلابت انقلابی و نگاه درست به فرآیند احراز صلاحیت داوطلبین، حق الناس را در تأیید افراد مومن، سالم و انقلابی و توانمند رعایت کنند و به تقویت ایمان و امید عمومی برای تحقق مشارکت حداکثری گام بردارند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر لار با شعارهایی که نامزدهای انتخابات دادند، صفحه ای از امیدواری را در میان مردم و نخبگان ایجاد کرد، گفت: خوشبختانه اقدامات قابل تقدیری طی این مدت انجام شده است اما سطح توقع مردم از شورای اسلامی و شهرداری لار در حد ویژه ای بود که در آن ایام یکی از رسانه های محلی تیتر زده بود که «شهر لار باید به یک کارگاه بزرگ تبدیل شود»

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر توقع مردم از شهرداری و شورای شهر لار علاوه بر کارهای قابل تقدیر انجام شده، اجرای چند کار شاخص و برجسته است، ادامه داد: موضوع احداث پارک بانوان در ۲ سال قبل در خطبه های نماز جمعه مطرح شد ولی فقط گفته می شود، چشم انجام می دهیم و کلنگ زنی می کنیم.

وی  با تأکید بر لزوم ایجاد پارک خانواده در شهر لار برای تفریح خانواده ها، تصریح کرد: خانواده ها برای تفریح و استراحت مجبورند در میدان امام(ره) یا پارک های شهرهای اطراف استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی مبلمان شهر لار را یک مبلمان نامناسب دانست و خاطر نشان کرد: در لارستان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد و همه اداراتی که در این موضوع دخیل هستند، باید با همکاری فقر و مظلومیت را از شهر پاک کنند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در این شهرستان فرودگاه بین المللی وجود دارد ولی زمانی که در فرودگاه می نشینید، انگار که در یک فرودگاه نظامی می نشینید، بیان کرد: فرودگاه پتانسیل خوبی برای شکوفا کردن اقتصاد منطقه است و شهرداری و اداره راه باید دست به دست هم دهند و فرودگاه را به یک نحو مناسب به شهر وصل کنند تا جوانان بتوانند با ایده پردازی از ظرفیت های آن بهره ببرند.

وی با تأکید مجدد بر انجام چند کار شاخص مثل پارک بانوان، پارک خانواده و ترمیم مبلمان شهر، اضافه کرد: امید می رود با انجام کارهایی در شأن مردم لارستان گام های شایسته ای برداشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “مردم توقع انجام چند پروژه شاخص از سوی شهرداری و شورای شهر لار را دارند”

  1. ناشناس گفت:

    با با دست شهردای بردارید به ما کارگرها حقوق نمی دن …

  2. یک زن گفت:

    سلام جناب آقای امام جمعه محترم
    مشکل بانوان شهرما،فقط نداشتن پارک نیست،اونایی که این مطلب رو به شما دیکته ویا سفارش کرده اند که درنمازجمعه عنوان کنید،باید ازاخبارمربوط به مفاسداجتماعی دختران،مشکلات معیشتی واقتصادی خانواده ها،ناتوانی درتأمین جهیزیه دختران دمبخت،مشکل تأمین مسکن واشتغال جوانان،فقروگرانی ودهها مشکل دیگرکه خانواده ها باآنها دست به گریبان هستندراباید به شما سفارش میدادند که بیان کنید.پارک بانوان،درشوراهای قبل ودرزمان شهرداران قبل هم نبوده ولی شما چراازمسئولینی که بایدبرای ایجاد پارک بانوان،بودجه دولتی راهم جذب کنند،انتقاد نمیفرمائید ؟
    فرض.کنید کارساخت همین پارک بانوان که بابودجه شهرداری (مردم)درحال احداث هست تمام شد،آیادیگر مشکل بانوان حل شده هست؟واقع بین باشیم وچشمهایمان را به روی واقعیتهای جامعه نبندیم وحقایق دردآور این قشر وبخصوص ازحقوق پایمال شده آنان نیزسخن بگوئیم..

  3. شهروند گفت:

    با سلام
    به نظر می آید امام جمعه شهر لار صحیح تر باشه تا امام جمعه لارستان
    پارک ورودی شهر از سمت لطیفی بنام پارک سرداران هم هست که از سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی شده و علی الظاهر یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته…

  4. ناشناس گفت:

    همینکه بتونن آسفالت دور میدان لوری ( فردوسی) بین دو شهر بعد از چند هفته تمام کنن باید کلاهمان هفت آسمان بندازیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین