پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

مسئول هیئت کشتی لارستان: از هیئت کشتی بخش جویم حمایت می کنیم

مسئول هیئت کشتی لارستان، گفت: توجه ویژه ای به هیئت کشتی بخش جویم داریم و از این بخش حمایت می کنیم. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت…

مسئول هیئت کشتی لارستان، گفت: توجه ویژه ای به هیئت کشتی بخش جویم داریم و از این بخش حمایت می کنیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در نشست با مسئول هیئت کشتی بخش جویم با اشاره به اینکه کشتی این بخش از پتانسیل بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با وجود عدم امکانات کافی و کمبود کشتی گیر در این بخش، هیئت کشتی جویم تا به حال موفق عمل کرده است که امیدواریم با حمایت مسوولان بخش و دیگر دست اندرکاران، زمینه درخشش کشتی گیران جویم در مسابقات مختلف فراهم شود.

وی با بیان اینکه نگاه هیئت کشتی لارستان تنها به مرکز شهرستان نیست و به بخش های تابعه نیز توجه ویژه داریم، اظهار داشت: فعالیت های هیئت کشتی بخش جویم قابل تقدیر است اما در برخی امورات ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا، اجرای طرح استعدادیابی و نخبه پروری با همکاری آموزش و پرورش و کمیته استعدادیابی هیئت کشتی لارستان را امری ضروری دانست و افزود: با توجه به نبود کشتی گیر کافی در بخش جویم، هیئت کشتی این بخش بایستی با اجرای طرح استعدادیابی نسبت به جذب حداکثری دانش آموزان به سمت ورزش ملی کشورماناقدام کند.

عسکرپور، در ادامه به تقدیر از قهرمانان کشتی لارستان اشاره کرد و ابراز داشت: کشتی گیران بخش جویم که در میادین مختلف حایز مقام شوند از سوی هیئت کشتی لارستان مورد تجلیل قرار می گیرند.

مسوول هیئت کشتی لارستان در پایان به رئیس هیئت کشتی بخش جویم تاکید کرد تا با توجه به نزدیکی رقابت های قهرمانی استان فارس، کشتی گیران این بخش زیر نظر مربیان خود تمرینات منظمی را دنبال کنند.

در پایان این نشست، سعید کریمایی رئیس هیئت کشتی بخش جویم ضمن تشکر از فعالیت های گسترده و مثبت هیئت کشتی لارستان، قول مساعد خود را به منظور ارتقای کشتی این بخش اعلام کرد.

   س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین