شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه لارستان:‌ملت نمایندگانی را انتخاب کنند که در مقابل استکبار بایستد

امام جمعه لار گفت: باید نماینده‌ای انتخاب شود که در مواجهه با استکبار، سینه خودش را سپر و تمام‌قد از اسلام انقلابی دفاع کند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

امام جمعه لار گفت: باید نماینده‌ای انتخاب شود که در مواجهه با استکبار، سینه خودش را سپر و تمام‌قد از اسلام انقلابی دفاع کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «سیدمختار موسوی‌خرم»  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته لار، با بیان اینکه جنگ استکبار جهانی با نظام اسلامی در دوران معاصر ما به معنای واقعی کلمه یک جنگ احزاب است، گفت: ترور و شهادت سردار شهید سلیمانی و دلسرد کردن مردم توسط رسانه‌های استکباری به منظور کاهش حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد که نظام استکبار با همه توانش به میدان آمده است.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به اینکه مسلمانان در همه زمان‌ها یک وظایف خاصی بر عهده دارند، ادامه داد: ملت ما در همه وظایف خود از ابتدای انقلاب تا کنون سربلند و پیروزمندانه بوده است؛ اما در این مقطع حساس، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای که تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است، جزو وظایف آنان است.

وی افزود: در گام دوم، انتخاب افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت برای این مواجهه با استکبار جهانی است؛ نماینده‌ای که از جهت تعهد، ایمان، تخصص و استکبارستیزی توا‌نمندی لازم را داشته باشد.

خطیب نماز جمعه لارستان با بیان اینکه امروز این جنگ احزاب چند جهت سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی دارد، بیان کرد: باید نماینده‌ای انتخاب شود که در این مواجهه، سینه خودش را در مقابل استکبار سپر کند و تمام‌قد از اسلام انقلابی و اسلامی که داعیه‌دار مقاومت است، دفاع کند.
حجت‌الاسلام موسوی‌خرم تأکید کرد: به حول و قوه الهی، ما هم در این جنگ احزاب به شرط حفظ وحدت و بصیرت، پیروز خواهیم شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین