شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

یگانه:مردم کارهای اداری خود را حداقل به 10 روز آینده موکول کنند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تشکر از مردم بابت مشارکت چشم گیرشان در تهیه آلوئه ورا برای تولید ضد عفونی کننده دست، از همگان خواست تا بار دیگر…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تشکر از مردم بابت مشارکت چشم گیرشان در تهیه آلوئه ورا برای تولید ضد عفونی کننده دست، از همگان خواست تا بار دیگر با خارج نشدن از منازل کمک کنند تا ویروس کرونا را در این منطقه شکست دهیم. وی گفت: مردم ترجیحا امور اداری خود را به حداقل ده روز آینده موکول کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در پیامی از مردم خواست تا حد امکان در خانه بمانند و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند. وی با بیان اینکه اداره‌ها و اماکن عمومی بیشترین ریسک آلوده بودن به ویروس ها را دارند گفت: از مردم می خواهم ترجیحا امور اداری خود را به حداقل ده روز آینده موکول کنند و چنانچه نوبت کارهای پزشکی و غیرضروری دارند آن را برای وقت دیگری بگذارند.  با توصیه به اینکه برای چندین روز آینده خود خرید کنید گفت: حضور روزانه شما در بازار ها و اماکن عمومی ریسک ابتلای شما ویروس را افزایش می دهد چراکه امکان وجود ویروس بر سطوح اماکن عمومی و مواد خریداری شده رفته رفته بالا می رود.

وی تاکید کرد: از مردم فهیم تقاضا داریم که حتی المقدور از شهر خارج نشده و فرزندان خود را به بیرون از منزل نبرند و از برپایی مراسم و مهمانی غیر ضروری اجتناب کنند چراکه در مهمانی ها فاصله بین افراد بسیار نزدیک است.

معاون بهداشتی دانشکده با توصیه پوشیدن ماسک به کسانی که علائم تنفسی دارند خاطرنشان کرد: ماسک برای افراد عادی چندان ضروری نیست و توصیه میکنم مردم برای تهیه ماسک به تعداد زیاد و غیر ضروری اقدام نکنند و تصورشان این نباشد که اگر دستکش و ماسک داشته باشند به هیچ عنوان آلوده نشده و میتوانند همه جا حضور پیدا کنند.

وی در پایان با تشکر از همکاری بسیار خوب مردم در تهیه مواد اولیه ضدعفونی کننده دست گفت: مردم خوب منطقه لارستان بزرگ بار دیگر حماسه آفریدند و امیدداریم که با ادامه این همکاری و توجه به نکاتی که گفته شد همه با هم این ویروس را شکست دهیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین