شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشف انبار بزرگ احتکار خودرو در لارستان

  سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه ،موفق به کشف انبار بزرگ احتکار خودرو در لارستان شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان،در پی بروز نوسانات…

 

سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه ،موفق به کشف انبار بزرگ احتکار خودرو در لارستان شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان،در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و پس از اوج گیری قیمت آن در  کشور و اختلاف قیمت فاحش  در نمایندگی ها و سطح بازار و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود و همچنین نارضایتی های عمومی به وجودآمده حاصل از آن در سطح جامعه، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت که در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه فجر در ناحیه لارستان برای مقابله با سودجویان و محتکران خودرو وارد عمل شده و پس از رصد اطلاعاتی بر فعالیت های غیرمجاز محتکران، صبح امروز موفق به کشف محل احتکار انواع خودور فاقد پلاک در دو منزل مسکونی در شهرستان لارستان شدند.

در حیاط این دو منزل ۷۳ دستگاه انواع خودور که اکثرا داخلی ولی در بین آن تعدای خودوری خارجی نیز بود کشف شد و با متهمین مربوطه برخورد قانونی به عمل آمد و همچنین مقررشد که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، این خودروها در اختیار شبکه توزیع قرار بگیرد.

سازمان اطلاعات سپاه، پیش از این با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود برای دریافت گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۱۴ را اعلام کرده بود.

ف ۱۱۰

⚫️

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین