جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نظر حسین زاده درخصوص ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم

منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم گفت: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشأ تحول در سازمان های گوناگون بوده و اقدامات او شناخته…

منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم گفت: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشأ تحول در سازمان های گوناگون بوده و اقدامات او شناخته شده است.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین زاده منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم در گفتگو با تسنیم، درخصوص ویژگی های ریاست مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس باید با درایت و آگاهی مجلس را اداره کند و با دیپلماسی پارلمانی و با توجه به منافع ملی بتواند تصمیمات صحیح اتخاذ کند.

حسین‌زاده افزود: مجلس بعد از انقلاب با حدود ۱۲ هزار قانون و ۱۶ هزار مصوبه مواجه است بنابراین برای اجرای صحیح این قوانین و مقررات نیازمند فردی مدیر و مدبر برای اداره مجلس هستیم.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید دارای سوابق اجرایی درخشان و آگاه به دیپلماسی پارلمانی باشد، گفت: رئیس قوه مقننه باید با توانایی لازم به همراه قوه مجریه به نحوه احسن سیاست های داخلی وخارجی کشور را پیش ببرد و با تسهیل قوانین و مدیریت مناسب منشا تحول مجلس باشد.

منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم تصریح کرد: ریاست مجلس باید با اداره صحیح قوه مقننه و با تصویب قوانین مناسب به رفع مشکلات مردم کمک کند و نمایندگان مجلس نیز باید با انتخاب صحیح درصدد اصلاح امور و بازگرداندن مجلس به جایگاه اصلی خود باشند.

وی اضافه کرد: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشا تحول در سازمان های گوناگون بوده است. وی مدیر و مدبر بوده و اقدامات او شناخته شده است.

حسین‌زاده گفت: قالیباف با توانمندی و روحیه جهادی زمان خدمت در شهرداری و نیروی انتظامی این دو ارگان را متحول کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نظر حسین زاده درخصوص ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم”

  1. اوزی گفت:

    ایشان نماینده منتخب ۴ شهرستان هستند لار گراش خنج واوز چرا کسی که در پارلمان خدمت میکند نباید عنوان خود را کامل مطرح نمایند

  2. لارستانی گفت:

    بالاخره خود اقای حسین زاده اعلام کردند که در صف حامیان قالیباف هستند وازینظر خطوط کاری وفکری ایشان روشن شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین