شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کرونا برنامه های هیئت کشتی لارستان را متوقف کرد

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: ویروس کرونا تمامی برنامه های از پیش تعیین شده هیئت کشتی لارستان را متوقف کرد. به گزارش میلادلارستان، حکمت الله ملتفت، در گفت و…

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: ویروس کرونا تمامی برنامه های از پیش تعیین شده هیئت کشتی لارستان را متوقف کرد.

به گزارش میلادلارستان، حکمت الله ملتفت، در گفت و گو با رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی سلامتی کشتی گیران بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا از سرپرستان باشگاه های کشتی لارستان درخواست کردیم تا به منظور حفظ آمادگی کشتی گیران تحت پوشش، تمرینات آنها را با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در فضای باز دنبال کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره داوری، مربیگری، میزبانی چندین مسابقه دوستانه، اعزام به رقابت های مختلف چندجانبه و حضور محمدرضا عسکرپور در پیکارهای قهرمانی کشور از جمله برنامه های هیئت کشتی لارستان بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، افزود: بلافاصله پس از اعلام فعالیت رشته کشتی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه های هیئت کشتی لارستان را با رعایت تمامی موارد ایمنی و بهداشتی دنبال می کنیم.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، ابراز داشت: برنامه های هیئت کشتی لارستان با تصمیم خرد جمعی پیش می رود و این هیئت برنامه های راهبردی خود را با مشورت بزرگان و پیشکسوتان کشتی دنبال می کند.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان، با تاکید بر اینکه تا چند روز آینده کمیته مربیان و یا شورای فنی کشتی آزاد تشکیل می شود، ادامه داد: همه ساله عملکرد هیئت کشتی بخش های تابعه و باشگاه های کشتی لارستان مورد ارزیابی قرار می گیرند و به هیئت ها و باشگاه های برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

س-۲۱۰

      

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین