یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حسین‌زاده:مسئولان کشوری دلیل تداوم زلزله ها در جنوب فارس به صورت کارشناسی پاسخ دهند

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه مسئولان به داد مردم برسند چراکه به دلیل زلزله‌های مکرر، مشکل روانی پیدا کرده‌اند،گفت:در واقع باید بررسی کارشناسی…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه مسئولان به داد مردم برسند چراکه به دلیل زلزله‌های مکرر، مشکل روانی پیدا کرده‌اند،گفت:در واقع باید بررسی کارشناسی و علمی درباره تداوم زلزله ها در جنوب استان فارس انجام شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ حسین حسین‌زاده، از وقوع زلزله‌های مکرر در جنوب استان فارس خبر داد و گفت: بخش بیرم و شهر محمله و مخصوصا روستای خلیلی و اطراف آن نزدیک ۲ سال است که به دلیل زلزله می‌لرزد، به همین دلیل مردم در استرس دائم بوده و خواب ندارند. نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستای خلیلی در جنوب استان فارس طی هفته گذشته، روزانه بیش از ۴۰ تا ۶۰ زلزله را تجربه کرد، درواقع هر ساعت بیش از ۲ زلزله در این روستا می‌آید.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم منطقه فقیر هستند، افزود: متاسفانه مسئولان استانی به غیر از تهیه چند چادر برای مردم، کار دیگری انجام نداده‌اند، در حالی که حدود ۵۰۰ خانوار در این روستا و منطقه ساکن هستند.

حسین‌زاده درخواست کرد: با توجه به گرمای نزدیک به ۵۰ درجه، باید در کوتاه مدت برای مردم کانکس تهیه شود و در بلندمدت مقاوم‌سازی و حتی جا به جایی شهر صورت بگیرد.

این نماینده مجلس از مسئولان درخواست کرد به داد مردم جنوب استان فارس برسند چراکه به دلیل زلزله‌های مکرر مشکل روانی پیدا کرده و آب و برق نیز ندارند.

به گفته نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس خرابی همیشگی آب شیرین‌کن و هزاران کمبود دیگر نظیر نبود آنتن برای تلفن همراه، اینترنت، امکانات بهداشتی، خانه بهداشت، پزشک دائمی و فضای ورزشی مردم را رنج می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید علت این همه زلزله توسط کارشناسان مشخص شود، گفت: در واقع باید بررسی کارشناسی و علمی درباره تداوم زلزله ها در جنوب استان فارس انجام شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین