دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رصد مشکلات کهنه اوز و شهرک توحید در حضور رئیس دفتر نماینده مردم در اوز

با حضور رئیس دفتر نماینده مردم در اوز ۱۰ مشکل اصلی روستای کهنه و شهرک توحید اوز مورد بررسی قرار گرفت. نشست هم‌اندیشی جهت حل مشکلات شهرک توحید و روستای…

با حضور رئیس دفتر نماینده مردم در اوز ۱۰ مشکل اصلی روستای کهنه و شهرک توحید اوز مورد بررسی قرار گرفت.

نشست هم‌اندیشی جهت حل مشکلات شهرک توحید و روستای کهنه اوز با حضور فرزاد شریفی رئیس دفتر نماینده مردم در اوز  درمعیت امام جمعه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرک توحید و روستای کهنه تشکیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم، شریفی در سخنانی اظهار داشت: جایگاه روستاها در توسعه همه جانبه و پایدار منطقه  از موضوعات مهم و از توصیه های موکد نماینده مردم می باشد. وی افزود: « نماینده مردم، بر رعایت عدالت، رسیدگی به امور و مشکلات مردم روستا و تلاش برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی توصیه موکد دارد؛ امیدواریم مسئولین نیز این موضوع را سرلوحه و در دستور کار خود قرار دهند.»

رئیس دفتر نماینده مردم در اوز با اشاره به ظرفیت روستاها به ویژه روستای کهنه در عرصه های مختلف گفت:«کهنه از جمله روستاهای منطقه با پتانسیل ها و قابلیت های زیاد است و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از چهره های فرهنگی و علمی فراوانی برخوردار است.»

در این نشست، نیازمندی های شهرک توحید و روستا کهنه از جمله: تکمیل پروژه آبرسانی، بهبود پوشش خدمات همراه اول، احداث مدرسه، ایجاد فضای سبز و پارک، بهبود وضعیت معابر عمومی، تجهیز سالن ورزشی، تخصیص ماشین زباله، بازنگری طرح هادی، تعویض شبکه لوله های آب داخل روستا، احداث مجموعه ورزشی، تخصیص اعتبار تعمیر مدارس موجود و… مطرح و بررسی شد.

فرزاد شریفی در پایان خاطرنشان کرد:« امیدواریم با همیاری و همراهی مردم و تعامل با مسئولان منطقه، بسیاری از مطالبات مردمی پیگیری و اجرایی شود.»

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین