جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دفاع حسین زاده از وزیر پیشنهادی صمت؛‌”مدرسی” انگیزه بالایی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت از انگیزه بالایی برای حل مشکلات در حوزه صنعت و معدن برخوردار است و نگاهش نسبت به صنعت مثبت ارزیابی می شود….

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت از انگیزه بالایی برای حل مشکلات در حوزه صنعت و معدن برخوردار است و نگاهش نسبت به صنعت مثبت ارزیابی می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ حسین حسین‌زاده به رویکرد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی صمت در ۳ ماه سرپرستی این وزارتخانه عملکرد نسبتا خوبی داشتند و توانستند تا حدودی ظرفیت‌های لازم را برای بهبود بازار به کار گیرند؛ اگرچه برای تعادل و وضعیت صنعت راهی طولانی در پیش است.

وی در ادامه افزود: نگاه مدرسی خیابانی به صنعت قابل دفاع بوده؛ چرا که به دنبال تحول در این حوزه است و همچنین از انگیزه بالایی برای حل مشکلات برخوردار هستند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به جوانگرایی مدنظر مقام معظم رهبری در مناصب مدیریتی کشور اشاره و اظهار کرد: وزیر پیشنهادی صمت جوان هستند و همین روحیه جوانی در حل مشکلات بسیار با اهمیت بوده و در ضمن جوانگرایی در مناصب مدیریتی کشور مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: امیدواریم از ظرفیت جوانان، نخبگان و موسسات دانش بنیان که می‌توانند در حل مشکلات صنعت و معدن سودمند باشند بهره لازم برده شود.

حسین‌زاده به انتظارت مد نظر از وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: مدرسی خیابانی پس از رای اعتماد از مجلس باید برای ساماندهی بازار خودرو و همچنین صنایع دیگر کمیته‌های لازم را تشکیل دهند تا فضای بازار به تعادل برسد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین