پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص 730 میلیارد ریال به پروژه‌های نیمه‌تمام لارستان، خنج، گراش و اوز

در نشست تعدادی از نمایندگان استان فارس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای…

در نشست تعدادی از نمایندگان استان فارس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ‌بر ۷۳۰ میلیارد ریال به پروژه‌های نیمه تمام این حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، در نشست مجمع نمایندگان فارس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اعتبارات استان فارس در بودجه سال ۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه بیش از ۵ هزار پروژه در سراسر استان فارس با پیشرفت فیزیکی صفر تا ۹۰ درصد وجود دارد اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها سال‌ها است که راکد مانده و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق برای تکمیل آنها دارد.

حسین حسین‌زاده با اشاره روند تخصیص بودجه گفت: این رایزنی‌ها و تصویب بودجه، گام اول برای دریافت بودجه است و فرمانداران و ادارات مرتبط باید تمام تلاش خودشان را برای تخصیص و دریافت بودجه انجام دهند تا بودجه‌های مصوب عملا به پروژه‌ها تزریق شود.

وی افزود: در سال آخر دولت تلاش ادارات برای پیگیری دریافت بودجه‌های مصوب باید چند برابر شود چون تلاش دولت هم بر این است که طرح‌های نیمه‌تمام خود را به پایان برساند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه گفت: پروژه‌های نیمه تمام به سه اولویت درجه یک، دو و سه تقسیم‌بندی می‌شود تا ضمن پیگیری تامین منابع مالی آن در بودجه سال ۱۴۰۰، گره‌گشای روند تکمیل پروژه‌های مذکور باشد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه که کد و ردیف بودجه اختصاصی ندارند نیز در حال پیگیری است، تصریح کرد: از جمله پروژه‌های نیمه تمام و اولیت‌دار حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز که در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت، مشارکت در احداث راه آهن «شیراز-جهرم-لار-بندرعباس»، احداث باند دوم بزرگراه «لار-جهرم-بندرعباس»، آبرسانی و تامین آب شرب به آبکنه، بنارویه، بیرم، جویم، عمادشهر، علامرودشت، خیرگو، چاهورز و…، کتابخانه مرکزی لارستان، تکمیل مجموعه‌های ورزشی جویم، تکمیل بیمارستان‌های جویم و عمادشهر و غیره است.

حسین‌زاده همچنین پیگیری موضوعاتی نظیر تکمیل و بهسازی قطعه ۲ راه روستایی «باغان-کورده»، تکمیل راه روستایی شهرستان حمامی، تکمیل شهرک صنعتی خنج، تامین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان خنج، احداث خانه بهداشت جنگویه، آشنا، سیف آباد، لاغر و گرمشت را از دیگر پروژه‌های حوزه‌ انتخابیه خود برشمرد و ادامه داد: در این نشست درخصوص احداث راه چک‌چک، احداث مجتمع اداری گراش، بهسازی راه روستایی «فداغ- خلیلی»، احداث راه روستایی«ارد-مز»، تکمیل مجموعه ورزشی محبی، تکمیل خانه بهداشت روستاهای حسین آباد، محمد زینا، کنار زیارت، آبرسانی به شهر اوز، روکش آسفالت راه‌های فرعی اوز(اوز-کوره-هیرم)، تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی روستایی، تکمیل سالن ورزشی بیدشهر اوز و غیره بحث و تبادل نظر شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین