جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز مرحله چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا “طرح شهید حاج قاسم سلیمانی” در لارستان

  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا ( طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد…

 

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا ( طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خیل تاش و دلاور معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر یگانه معاون بهداشتی، جهاندیده و عسکری از شورای شهر و جمعی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان لارستان، گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا( طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) به شیوه محله و خانواده محور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در لارستان آغاز شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان طرح محله محور مقابله با کرونا با همکاری مراکز سلامت، پایگاه‌های بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و مشارکت خانواده‌ها به صورت محله محور اجرایی می‌شود.

جلیل حسنی افزود: امید است با اجرای موفق این طرح میزان موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا کاهش محسوسی پیدا کند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: با اجرای این برنامه تلاش می‌شود که خانواده‌ها را در خصوص بیماری کرونا هوشیار کنیم و به کمک مراکز بهداشتی ودرمانی و بسیج باعث قطع زنجیره انتقال ویروس شویم.

وی افزود: در این طرح، خانواده‌های درگیر بیماری کرونا در سه محور مراقبت، نظارت و حمایت خدمات دریافت خواهند کرد.

حسنی تصریح کرد: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با هدف کاهش میزان شیوع بیماری با قطع زنجیره انتقال، کاهش میزان بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به کروناست.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان هم در سخنانی بیان کرد: در گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا به دنبال مدیریت و کنترل بیماری با شیوه محله محور هستیم. در این مرحله از ظرفیت برنامه «هر خانه، یک پایگاه سلامت» استفاده می‌شود.

دکتر رضایی ادامه داد: از امروز طرح محله محور مقابله با کرونا آغاز می‌شود و با تکیه بر سفیر سلامت در خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت بسیج و خیرین و سازمان‌های مردم نهاد و هلال احمر، گام‌های جدیدی را در چند محور بر می‌داریم. این محورها شامل افزایش آگاهی عمومی در راستای پیشگیری از بیماری، کنترل و تشدید نظارت در همه سطوح، بیماریابی گسترده و درمان سرپایی با گسترش مراکز سرپایی و با افزایش تست‌ها خواهد بود.

در ادامه سرگرد جواد مکاری مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز در خصوص آمادگی کامل نیروهای بسیجی در این طرح مطالبی را مطرح کرد.

در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی، معاونت بهداشتی، بسیجیان، نیرو‌های هلال احمر و مأموران داوطلب بهداشتی در همه محلات انجام می شود که این طرح تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین