یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان لارستان

میلاد لارستان: مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: در ۱.۵ سال اخیر ۱۲ پروژه عمرانی در این شهرستان با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت اجرایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: در ۱.۵ سال اخیر ۱۲ پروژه عمرانی در این شهرستان با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت اجرایی شده است.

به گزارش میلاد لارستان، محمد فیاض‌پور در گفت و گو با رادیو فارس با بیان اینکه در یک سال و نیم اخیر ۱۲ پروژه عمرانی در این شهرستان با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت اجرایی شده است، اظهار داشت: از این ۱۲ پروژه هرکدام دارای پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی هستند.

وی با اشاره به اینکه کار رتبه‌بندی معلمان همزمان با سراسر کشور در لارستان عملیاتی شده است، گفت: درباره جذب بودجه ۲ درصد نفت و گاز، اداره آموزش و پرورش لارستان یکی از اداراتی است که توانسته تمام بودجه اختصاصی را جذب کند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه ۳۲ دانش‌آموز شهرستان لارستان امسال موفق به کسب مقام‌های برگزیده قرآنی شده‌اند، افزود: ۲ نفر از این دانش‌آموزان موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی شدند.

وی با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان لارستان در عرصه مسابقات فرهنگی هنری برگزار شده در سطح استان فارس، تصریح کرد: امسال بیش از ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان لارستان حائز مقام‌های اول تا سوم استان فارس شدند.

فیاض‌پور با بیان اینکه در بحث پرسش مهر ریاست‌جمهوری نیز ۳۵نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان لارستانی در زمره برترین‌های کشور قرار گرفتند، افزود: این افراد در حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش جوائزی را دریافت کردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین