پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جایگاه دهم حسین زاده در میان نمایندگان فارس به لحاظ مشارکت در رای گیری مصوبات مجلس

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی جایگاه در میان نمایندگان فارس به لحاظ مشارکت در رای گیری مصوبات مجلس را کسب کرد. به گزارش میلاد…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی جایگاه در میان نمایندگان فارس به لحاظ مشارکت در رای گیری مصوبات مجلس را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان، شفافیت آرا از جمله طرح هایی بود که در روزهای ابتدایی مجلس یازدهم اعلام وصول شد و حتی بسیاری از نمایندگان کنونی مجلس با این شعار توانستند آرای موکلان  را به خود جلب کنند.

تا به امروز طرح شفافیت آرا نمایندگان در صحن علنی رای نیاورده است و وعده‌هایی برای بررسی مجازات آن در آینده نزدیک داده شده است هرچند به دلیل تصویب نشدن طرح شفافیت اطلاعاتی از کیفیت آرای نمایندگان در دسترس نیست اما سایت رسمی مجلس شورای اسلامی در گزارشی میزان مشارکت و عدم مشارکت نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌ها و همچنین میزان سوال و تذکر هر نماینده را از ابتدای شکل‌گیری مجلس تا پایان مهر ماه به تفکیک منتشر کرده است.

بر اساس اعلام این سایت، از ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم تاکنون، بیش از ۱۵۰۰ بار رای گیری در صحن انجام شده است.

برخی از نمایندگان به دلایل مختلف در بعضی از جلسات حضور نداشته و در مأموریت یا جلسات خارج از صحن حضور داشتند.

به عبارت ساده‌تر اعداد ذکر شده به این معنا است که هر نماینده در زمان حضور در صحن در چند درصد رای‌گیری‌ها مشارکت داشته است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس شورای اسلامی، چهار تن از نمایندگان استان فارس به ترتیب جعفر قادری، حجت‌اله فیروزی، مجید انصاری و روح‌الله نجابت، بیشترین مشارکت را در رای‌گیری مصوبه‌های مجلس داشته‌اند.

براساس این گزارش، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۸۰ درصدی در رای گیری مصوبات مجلس، از بین ۱۸ نماینده استان فارس جایگاه دهم را در اختیار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین