جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشتی گیر لارستانی عازم پیکارهای بین المللی جام تختی می شود

کشتی گیر لارستانی با دعوت رسمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، در رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی جهان پهلوان تختی شرکت می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی با دعوت رسمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، در رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی جهان پهلوان تختی شرکت می کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی پس از دعوت از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، به مصاف رقبای خود در پیکارهای کشتی آزاد جام بین المللی جهان پهلوان تختی می رود.

وی با تاکید بر اینکه عسکرپور برای دومین بار در این دوره از مسابقات حضور پیدا می کند، تصریح کرد: این رقابت ها روزهای نوزدهم و بیستم خردادماه در شهرستان تنکابن استان مازندران با حضور مدعیان تیم ملی برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ابراز داشت: این کشتی گیر لارستانی پس از درخشش در مسابقات انتخابی جام بین المللی تختی، مجوز حضور در این پیکارها را کسب کرد.

طیبی با اشاره به اینکه مسابقات جام بین المللی جهان پهلوان تختی به عنوان مرحله چهارم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان محسوب می شود، ادامه داد: در این دوره از پیکارها، محمدرضا عسکرپور با نظر مربیان در یک وزن بالاتر یعنی ۷۴ کیلو به دیدار مدعیان تیم ملی می رود.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کشتی گیر لارستانی عازم پیکارهای بین المللی جام تختی می شود”

  1. ناشناس گفت:

    با آرزوی موفقیت برای این کشتی گیر خوب شهرمون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین