شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان لارستان برگزار شد

 جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان، با حضور حجت الاسلام  موسوی خرم امام جمعه لارستان، دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضای شورا و روسای ادارات مختلف شهرستان، در دفتر امام جمعه…

 جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان، با حضور حجت الاسلام  موسوی خرم امام جمعه لارستان، دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضای شورا و روسای ادارات مختلف شهرستان، در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در این نشست، شرح وظایف ادارات و نهادهای مختلف بر اساس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی پیرامون مساله اول ابلاغ شد.

در ادامه امام جمعه لارستان و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تاکید بر نقش ادارات در اجرای برنامه های نقشه مهندسی فرهنگی، اظهار داشت: گام دوم انقلاب نیازمند پاسخگویی به مسایل و مشکلاتی است که صعود چهل ساله انقلاب اسلامی آنها را در برابر چشم مردم و مسولان قرار داده است.

وی اظهار داشت: راه حل این مسایل از گلوگاه فرهنگ است تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشت سر گذاشته شود و تمدن نوین اسلامی از درون اندیشه ناب انقلاب اسلامی برای نجات بشریت عرضه شود.

همچنین دهقان فرماندار ویژه لارستان و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم در سخنانی، ضمن تاکید بر ارزیابی فعالیت ادارات بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی، بر پیگیری و نظارت جدی روسای ادارات برای تحقق هر چه بیشتر اهداف متعالی سند چشم انداز فرهنگی استان، در گستره شهرستان تاکید کرد.

در ادامه عنایت موحدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان هم در موضوع جلسه مطالبی را مطرح کرد.

گفتنی است در این نشست پیرامون هفته فرهنگ عمومی و هفته کتاب و کتابخوانی نیز تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر گردید، ادارات ذیربط، برنامه ها را به صورت مکتوب ارایه دهند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین