دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

با هدایت صحیح افکار، سرمایه ها را به سمت نیازهای حقیقی منطقه سوق دهید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: با هدایت صحیح افکار، سرمایه ها را به سمت نیازهای حقیقی منطقه سوق دهید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محسن…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: با هدایت صحیح افکار، سرمایه ها را به سمت نیازهای حقیقی منطقه سوق دهید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محسن سلمان پور در نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه مشارکتهای اجتماعی که به مناسبت روز تشکل های اجتماعی برگزار شد ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه دشمنان در حرم مطهر شاه چراغ این اقدام را تلاشی برای ایجاد ناامنی و ناامیدی در جامعه خواند و اظهار داشت:اقدام صحیح و شجاعانه ماموران امنیتی باعث به حداقل رساندن آسیب های جانی شده و امیدواریم مجروحان این حادثه هر چه زودتر نیز سلامتی خود را به دست آورند.

وی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت وظایف همکاران حوزه مشارکتهای اجتماعی دانشگاه بیان داشت: عملکرد شما در این حوزه به مثابه قلب پروژه های عمرانی در دانشگاه است و این موضوع را قبل از هر کس باید خود شما به آن واقف بوده و بدانید به واسطه هر کلامی که رنجی را برطرف کرده و خیری را به کار نیک ترغیب می کنید، خود را مستحق دریافت چه پاداش عظیمی از جانب پروردگار کرده اید.

وی در خصوص وظایف مورد انتظار‌ از همکاران حوزه مشارکتها تصریح کرد: شما نمایندگان مجموعه در ارتباط با خیرین و در بدنه اجتماع بوده و عملا به عنوان ویترین ارتباطی مجموعه هستید و از طرفی در یک ارتباط دو سویه هم باید نظر مثبت خیرین را جلب کرده و هم نمایندگانی امین در راستای پایبندی به سیاستهای مجموعه و ارائه خدمات انجام شده دانشگاه به جامعه باشید.

سلمان پور با اشاره به لزوم تقویت ستاد دانشگاه افزود: انتظار می رود گزارشی از روند تلاش همکاران در واحدهای مختلف و میزان سرازیر شدن نتایج آن به بدنه اصلی دانشگاه تهیه شود چرا که بدنه ای قوی می تواند حامی مناسبی برای واحدهای تحت پوشش باشد.

رئیس دانشگاه همچنین گفت: همکاران مشارکتهای اجتماعی در حوزه مستندسازی و رسانه می بایست بصورت جدی تر عمل کنند که انتظار می رود ضمن فعالیت در فضای مجازی و همکاری تنگاتنگ با مدیریت مشارکتهای دانشگاه، در راستای تقویت و تکمیل مستندات مورد نیاز برای راه اندازی سامانه جامع از قطره تا دریا اقدام نمایند.

سلمان پور در انتها با اشاره به چشم اندازها و اولویت های مجموعه خاطرنشان کرد: یکی از الزامات شما در مسیر انجام بهتر امور، هدایت صحیح افکار نیک اندیشان جامعه است. باید ترتیبی اتخاذ گردد تا سرمایه ها به سمت و سوی نیاز حقیقی منطقه و استانداردهای ملی پیش برود نه تمایلات سلیقه ای.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “با هدایت صحیح افکار، سرمایه ها را به سمت نیازهای حقیقی منطقه سوق دهید”

  1. کارمند شبکه بهداشت. ودرمان. اوز گفت:

    باید. از افکار و اعمال بلند خیران. در عرصه. سلامت بخوبی. استفاده. وبا آنها همکاری. وهمدلی. کرد. متاسفانه در شهرستان. اوز. شخص بزرگواری. بنام یوسف. راهپیما. در حال ساخت. یک بیمارستان مدرن ۱۰۰ تختی. است. وتا کنون. نزدیک به. ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده. است. که تا کنون چندان. از ایشان. حمایت. نشده. است. ویا. در محوطه بیمارستان. فعلی. اوز. مردم. مکان. برای. استقرار. دستگاه. سی تی. اسکن ساخته اند. اما. از طرف. علوم. پزشکی. دستگاه. تامین. نمیشود. این. مسایل. باعث. دلسردی. خیران. ونیکوکاران. میشود. که انتظار. می رود علوم پزشکی. لارستان. در آن. تجدید. نظر. کند واز این. خیران حمایت. وپشتیبانی. شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین