جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

داوطلبان مجلس لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم آماده تبلیغ تلویزیونی شوند

  فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم گفت: در این دوره از انتخابات این امکان فراهم شده است تا داوطلبان بتوانند از طریق صدا…

 

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم گفت: در این دوره از انتخابات این امکان فراهم شده است تا داوطلبان بتوانند از طریق صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند، لذا داوطلبانی که تمایل به استفاده از این ظرفیت قانونی دارند جهت ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان صبح امروز در نشست با عسکری و غفاری معاون خبر و مدیر ارتباطات زمینی صدا وسیمای استان فارس و جمعی از مسئولین شهرستان در سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند سال جاری گفت: لیست اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و فرمانداری ها اعلام شده و پس از ثبت اعتراض برخی از داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز نشده است، هیات نظارت شورای نگهبان درحال بررسی اعتراضات این دسته از داوطلبان است.

وی افزود: البته زمان تبلیغات قانونی داوطلبان هنوز فرانرسیده و هرگونه فعالیت تبلیغاتی از سوی داوطلبان یا طرفداران آنان تا زمان قانونی ممنوع است.

دهقان ادامه داد: در این دوره از انتخابات این امکان فراهم شده است تا داوطلبان بتوانند از طریق صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند، لذا داوطلبانی که تمایل به استفاده از این ظرفیت قانونی دارند، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود بصورت اینترنتی از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em1402.ir اقدام کنند.

در این جلسه احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و تدوین گران حضور داشتند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین