سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تشییع و تدفین جهادگر بسیجی مرحوم ناصر جوله‌گاه برگزار شد

تشییع و تدفین جهادگر بسیجی مرحوم ناصر جوله‌گاه برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم تشییع و تدفین جهادگر بسیجی و جانباز…

تشییع و تدفین جهادگر بسیجی مرحوم ناصر جوله‌گاه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم تشییع و تدفین جهادگر بسیجی و جانباز سرافراز کربلایی ناصر جوله‌گاه که روز یک شنبه در اردوی جهادی و در حین خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین دعوت حق را لبیک گفت ، بعداز ظهر دوشنبه ۱۹شهریور با حضور جمع کثیری از جهادگران، بسیجیان، پاسداران، مسئولین، خانواده مکرم مرحوم و مردم شهید پرور لارستان در گلزار مطهر شهدای شهر لار برگزار شد.

سرهنگ علی اکبر طحان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس که برای شرکت در این مراسم به لارستان سفر کرده بود در سخنانی با فرستادن درود به شهدای عزیز دفاع مقدس گفت: این شهدا با ایستادگی شان در نبرد با رژیم بعث، ایثار و از خودگذشتگی را به ما یاد دادند و هنوز این ایثار در مردم ما موج می زند و نمونه آن کربلایی ناصر بود که فعالیت هایش را به عنوان یک جهادگر در خدمت به محرومین می بینیم.

طحان افزود: قرآن در آیه ۷۴ سوره انفال به ما می گوید کربلایی ناصر که جهاد فی سبیل الله می کرد، جزو مومنان واقعی است و امروز هر کسی که او را می شناخت و از ایمان و خوبی هایش خبر داشت، باید شهادت دهد که ایمانش به خدا راسخ بود.

وی ادامه داد: جهادگران از محل سکونت خود هجرت کردند و در روستاها و مناطق محروم نه به خاطر پول و عنوان و شهرت، بلکه فقط در راه خدا به مردم خدمت کردند.

رئیس سازمان بسیج بسیج سازندگی فارس تصریح کرد: امروز روح بلند و ملکوتی این شهدایی که در محضرشان هستیم اینجا حاضر است و کربلایی ناصر که در جبهه های دفاع مقدس با آنها همرزم بود ، پس از آن نیز همچنان راه شهدا را ادامه داد و کربلایی ناصر هم زین پس میهمان و همنشین همرزمان شهیدش خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امروز می بینیم که مثل کربلایی ناصر جهادگران دیگری هستند که همین راه ایثار و از خودگذشتگی را درویش گرفته و راه جهاد را ادامه می دهند.

طحان در پایان گفت: آرزوی آمرزش برای این جهادگر عزیز داریم و از خدا می خواهیم او را با امیرالمومنین محشور کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین