پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیشرفت فیزیکی ساخت و توسعه سیستم فاضلاب سایت پردیس علوم پزشکی لارستان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان از پیشرفت فیزیکی ساخت و توسعه سیستم فاضلاب سایت پردیس علوم پزشکی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان از پیشرفت فیزیکی ساخت و توسعه سیستم فاضلاب سایت پردیس علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ رامین عوض پور، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده عنوان کرد: فاضلاب، پسماند آبی است که پس از استفاده در فعالیت‌های مختلف، از جمله درمانی، بهداشتی، خانگی و… به دلیل دارا بودن ناخالصی‌هایی، قابلیت استفاده مجدد را از دست داده و نیاز به تصفیه دارد، بنابراین، تصفیه فاضلاب نه تنها به حفظ منابع آبی و محیط زیست کمک می‌کند، بلکه از نظر بهره‌وری منابع آبی و توسعه پایدار نیز اهمیت دارد.

عوض پور در ادامه اظهار داشت: قرارداد اجرای اسکلت بتنی تصفیه فاضلاب پردیس علوم پزشکی لار، ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۳ منعقد شد و طی دو ماه اخیر بتن ریزی و فونداسیون سیستم فاضلاب انجام شده و اقدامات لازم جهت تجهیز و راه اندازی پروژه مذکور و همچنین طراحی لوله کشی انتقال فاضلاب ساختمان مسجد، ساختمان شبکه بهداشت، ساختمان غذا و دارو، ساختمان بهورزی و ساختمان آموزشی به تصفیه فاضلاب سایت پردیس دانشگاهی در حال انجام است که پیش بینی می شود طی شش ماه آینده این پروژه مهم و زیرساختی تکمیل و وارد مدار خدمت رسانی شود.

معاون توسعه در پایان از تلاش ها و پیگیری های مدیر و کارشناسان دفتر فنی دانشکده در پیشبرد پروژه های عمرانی مجموعه قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین