چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اجلاسیه شهدای اهل تسنن در شهر اوز برگزار می‌شود

مسئول انجمن روایان کنگره سرداران و ۱۵ شهید استان فارس از برگزاری اجلاسیه شهدای اهل تسنن در روز ۱۷ مهرماه در شهر اوز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مسئول انجمن روایان کنگره سرداران و ۱۵ شهید استان فارس از برگزاری اجلاسیه شهدای اهل تسنن در روز ۱۷ مهرماه در شهر اوز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، نشست هم‌اندیشی کمیته رسانه و فضای مجازی دومین‌ کنگره ملی شهدای فارس با حضور جمعی از سردبیران و سرپرستان خبرگزاری‌های استان فارس و مسئولان کنگره شهدای استان امروز، ۱۳ شهریورماه به میزبانی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار شد.

مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس در این نشست با بیان اینکه ۵۹ روز تا برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید فارس باقی مانده است، گفت: برای دعوت از همه اقشار جامعه به این برنامه بزرگ، باید کار اقناعی انجام شود.

سردار سیدرضا متولی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی با ایجاد موج رسانه‌ای با زمان‌بندی مناسب نقش مهمی برای حضور هدفمند مردم در این کنگره دارد.

وی از عموم رسانه‌ها خواست تا با تمام قوا برای اطلاع‌رسانی و ایجاد موج رسانه‌ای گسترده در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس تلاش کنند.

متولی با بیان اینکه در راستای برگزاری این کنگره پیش یادواره‌ها و اجلاسیه شهدای اقشار مختلف برگزار می‌شود، از برگزاری یادواره شهدای ترور کل کشور در راستای برگزاری کنگره مذکور در مهرماه سال جاری در شیراز خبر داد.

مسئول انجمن راویان فارس همچنین برگزاری اجلاسیه شهدای اهل تسنن در روز ۱۷ مهرماه در شهر اوز را از دیگر برنامه‌های دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس عنوان کرد و گفت: کنگره اصلی به مدت ۳ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک گلستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این‌ها انقلاب جهادی در رابطه با تألیف کتب شهدا در فارس در راستای کنگره مذکور انجام شده است و بر روی موضوعاتی کار شده است که مغفول مانده بود. کتب داستانی بر اساس مستندات واقعی شهدا تدوین شد و به سوژه‌های پرداختیم که تاکنون بدان‌ها پرداخته نشده بود.

متولی از رونمایی از ۷۳ کتب شهدا در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای فارس خبر داد و گفت: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب تولید کتب مستند روایی مخاطب پسند است و این اتفاق در فارس رخ داد و جهادی در تولید کتب مستند روایی صورت گرفت که در تاریخ ۲۲ شهریورماه جاری از این کتب رونمایی خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین