جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تکمیل حلقه پروازهای زیارتی با برقراری پرواز حج!!

  خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پروازهای مهم مشهد و نجف از فرودگاه لارستان برقرار شد و اکنون نوبت راه‌اندازی پرواز حج…

 

خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پروازهای مهم مشهد و نجف از فرودگاه لارستان برقرار شد و اکنون نوبت راه‌اندازی پرواز حج است.

به گزارش میلاد لارستان، پس از انتخاب علاءالدین بروجردی بعنوان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، خوشبختانه شاهد تحرکات اثرگذار و مهم بوده‌ایم.

ورود به عرصه افزایش پروازهای فرودگاه لارستان یکی از برنامه‌های دکتر بروجردی بوده و حتی در دوران تبلیغات انتخاباتی و پیش از قطعی نمایندگی، اقدام به برقراری پرواز در مسیر تهران شد و در ادامه و در مدت زمان بسیار کوتاه، پرواز زیارتی مشهد مقدس، پس از وقفه ۱۲ ساله، برقرار شد و این اقدام نشان از جامه عمل پوشاندن وعده‌ها و به نوعی قدرت ارتباط این نماینده در سطح کلان بود.

راه‌اندازی پرواز مشهد، موجب شور و نشاط معنوی و مادی اغلب ساکنین در حوزه انتخابیه شده و خوشبختانه تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

پس از پرواز مشهد، نوبت به مطالبه دیگر مردم یعنی برقراری مسیر هوایی از لار به نجف در ایام اربعین بود. این مطالبه برخلاف سالیان گذشته با پیگیری دکتر بروجردی و مدیران فرودگاه با کمترین دغدغه و نگرانی محقق شد و زائران جنوب فارس از این خدمت بهره بردند.

اکنون که از سوی مسئولان حج و زیارت اخباری مبنی بر انجام پروازهای عمره در آینده نزدیک به گوش می‌رسد، مردم خواهان پیگیری موضوع پرواز حج از لار به شهرهای زیارتی عربستان هستند. این درخواست نیز طی سالیان گذشته بارها مطرح شد، اما به هر دلیلی این مهم نادیده گرفته شد تا مردم مجبور باشند برای سفر زیارتی حج، از فرودگاه‌های دیگر عازم سرزمین وحی شوند.

امید می‌رود با برنامه‌ریزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه و همچنین رایزنی امام جمعه، فرماندار و مدیران نهادهای مرتبط، بتوان امسال حلقه پروازهای زیارتی از فرودگاه لارستان را تکمیل کرد و در کنار معنویت، آسایش را برای مردم جنوب فارس و حتی بخش‌هایی از هرمزگان و بوشهر رقم زد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین