شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لیست نیازمندی‌های ورزش لارستان روی میزِ مدیرکل فارس

درخواست‌های حوزه ورزش لارستان با مدیرکل ورزش فارس درمیان گذاشته شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با…

درخواست‌های حوزه ورزش لارستان با مدیرکل ورزش فارس درمیان گذاشته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که طیبی معاون مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه بیرم، جمعی از بخشداران و دهیاران و سرپرست اداره ورزش و جوانان لارستان نیز حضور داشتند، داریوش دهقان در سخنانی با اشاره به اینکه تیم ها و ورزشکاران نام آوری در سطح لارستان در رشته های گوناگونی مشغول فعالیت هستند، خواستار برداشته شدن گامهای عملی بیشتری در جهت ایجاد امکانات و تامین نیازهای ورزشی این منطقه شد.

وی خواستار تامین اعتبار برای هیئت های ورزشی، اختصاص تشک ژیمناستیک و تاتامی جهت سالن های ورزشی، تخصیص اعتبار برای چمن مصنوعی در روستاها، تجهیزات خانه های ورزشی در روستاها، تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای سالن های ورزشی، تسریع در احداث استخر شهر قدیم و غیره شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم قول مساعد داد که موضوعات مطرح شده را به جد پیگیری و اجرایی کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین