جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ورودی های مسکن مهر لار آسفالت شد

عملیات آسفالت ورودی های مسکن مهر قلات خانی و تنگ اسد به اتمام رسید. مهندس داریوش نصر ، مدیر کل در جريان بازديد از پروژه ورودي تنگ اسد و قلات…

عملیات آسفالت ورودی های مسکن مهر قلات خانی و تنگ اسد به اتمام رسید. مهندس داریوش نصر ، مدیر کل در جريان بازديد از پروژه ورودي تنگ اسد و قلات خانی عنوان داشت: طول پروژه ورودي مسكن مهر تنگ اسد

۳۰۰ متر ، عرض پروژه ۳۰/۷ متر و حجم خاکبرداری آن ۴۰۰ متر مکعب بوده است و كل مبلغ تكميل عمليات ورودي تنگ اسد افزون بر ۶۵۰ میلیون ريال بوده است.
به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي لارستان، وي در خصوص ورودی مسکن مهر قلات خانی نیز ادامه داد: طول کل مسیر در دو طرف ۲۵۰ متر و عرض آن ۵۰/۷ متر با هزینه افزون بر یک میلیارد و صد میلیون ریال می باشد.
مدير كل راه و شهر سازي لارستان ادامه داد: احداث راه ورودي مسكن مهر قلات خاني و تنگ اسد از اصلي ترين درخواست هاي ساكنان اين منطقه بود كه با ياري خداوند و تلاش همكاران این عمليات به اتمام رسید.
وی همچنین  از مردم این منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین