پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

مصرف در برخی از امور در ایران برابر جمعیت یک‌میلیارد نفری است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید بر پرهیز از اسراف در مصرف آب، نان، برق، بنزین و غیره، گفت: متأسفانه در برخی از موارد، جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ایران، بیش از جمعیت یک میلیاردی مصرف دارد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر پرهیز از اسراف در مصرف آب، نان، برق، بنزین و غیره، گفت: متأسفانه در برخی از موارد، جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ایران، بیش از جمعیت یک میلیاردی مصرف دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در خطبه های عبادی سیاسی اولین جمعه از ماه شوال المکرم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اولین درس ماه مبارک رمضان ارتباط با خدا و حفظ پیوند قلبی با ذات اقدس الهی است که لذت این ارتباط در شبهای قدر در هنگام توسل و زیارات به اوج می رسد.

وی با ابراز خرسندی نسبت به فراگیر بودن فرائض باشکوه نماز، روزه و قرائت قرآن در منطقه لارستان به خصوص در ماه مبارک رمضان، افزود: همه همشهریان باید با حفظ رویه عبادت خداوند در طول ماههای دیگر سال به اندازه توانایی خود ارتباطشان را با خدا تقویت و تداوم بخشند.

امام جمعه لارستان یکی دیگر از اثرات ماه مبارک رمضان را گردآمدن همه سلائق گوناگون یک ملت بر گرد محور توحید و دین دانست و تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی ملت ایران بی ریشه نیست و عقبه آن ایمان و تقواست.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه هرچه ایمان در جامعه بیشتر باشد، یکدلی و همراهی و همگامی بیشتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: زمانی در میان بشر اختلاف ایجاد می شود که ایمان ها ضعیف باشد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر پرهیز از اسراف در مصرف آب، نان، برق، بنزین و غیره، افزود: متأسفانه در برخی از امورات، جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ایران، بیش از جمعیت یک میلیاردی مصرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، گفت: حفظ حجاب به عنوان یکی از ارزش های اسلامی موجب ایجاد امنیت فردی و اجتماعی و در پی آن رشد عقل در جامعه می شود اما با گسترش بی حجابی، شهوت جای عقل را در جامعه می گیرد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، ادامه داد: همه کسانی که به نوعی می توانند به افراد نیازمند و ناتوان کمک و یاری مادی و عاطفی رسانند، می بایست دست بکار شوند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین