یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20
توسط کمیته امداد لارستان صورت گرفت

اعزام 40 نفر از مددجویان لارستانی به سفر زیارتی مشهد مقدس

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس در قالب کاروان «شوق زیارت» خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس در قالب کاروان «شوق زیارت» خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در حاشیه اعزام مددجویان تحت پوشش این نهاد به مشهد مقدس، اظهار داشت: یکی از عمده ترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد شهرستان لارستان فراهم کردن زمینه زیارت حرم امام رضا(ع) برای مددجویانی است که تاکنون موفق به انجام این سفر زیارتی نشده اند.

وی با بیان اینکه مدت زمان این سفر معنوی یک هفته است، افزود: تعداد ۴۰ نفر از مددجویان در قالب کاروانی با عنوان «شوق زیارت» بوسیله یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیر کمیته امداد لارستان، تصریح کرد: هزینه این اردو بیش از ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده که از محل اعتبارات واحد فرهنگی کمیته امداد لارستان تامین می شود.

 این مسئول ادامه داد: کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع) اجرا می شود.

دلاور با بیان اینکه تقویت باورهای دینی عمده هدف برگزاری این اردوهاست، یادآور شد: این اردوها باعث ایجاد شور و نشاط معنوی، همگرایی و جامعه پذیری در بین مددجویان زیرپوشش می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان در پایان اضافه کرد: تاکنون ۱۶۰ نفر در قالب چهار کاروان مجزا به مشهد مقدس مشرف شده اند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین