شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
امام جمعه لارستان

حمایت مسئولان از سرمایه گذاران/ خبرنگاری یک حرفه باارزش است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید بر حمایت مسئولان از سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان، حمایت از کارگاههای کوچک و متوسط، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تکیه بر توانمندی های داخلی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر حمایت مسئولان از سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان، حمایت از کارگاههای کوچک و متوسط، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تکیه بر توانمندی های داخلی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری رفع مشکلات معیشتی مردم را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: مسئولین می بایست به مسئله معیشت مردم توجه داشته باشند تا از فشار بر اقشار مختلف جامعه و مستضعفان کاسته شود.

وی با تأکید بر مسئولین شهرستان لارستان برای حل مشکل بیکاری و فراهم سازی زمینه های ازدواج جوانان، افزود: مسئولان و محققان می توانند با شناسایی نقاط قوت و ظرفیت ها بویژه در سطح شهرستان لارستان در زمینه های کشاورزی، اقتصادی، صنعتی، علمی و غیره و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی تحصیل کرده علاوه بر اشتغال زایی گامی را در راه خودکفایی کشور برداشت.

امام جمعه لارستان بیان کرد: توجه به اقتصاد دانش بنیان، حمایت از کارگاههای کوچک و متوسط، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تکیه بر توانمندی های داخلی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: با نقض عهدهای مکرر آمریکا بخصوص در بحث تحریم ها، نشان می دهد که تبلیغات بلند پروازانه رسانه های غربی از مستکبرین، اصلاً قابل اعتماد نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه حمایت های علنی عربستان سعودی از رژیم غاصب اسرائیل را خنجری بر پشت ملل اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: خیانت به امت اسلام در ذات حاکمان آل سعود شده است و آنها کاملا در راستای اهداف مستکبران عالم و بر علیه مظلومان برخاسته اند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ترویج اشرافی گری و با برشمردن مضرات آن، گفت: اشرافی گری برخلاف مبانی اسلام است.

حجت الاسلام موسوی با محکوم کردن ۱۵ مردادماه سالروز حمله اتمی آمریکا به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، افزود: این حمله باعث کشته شدن ۱۶ هزار نفر از مردم کشور ژاپن شد که این واقعه نشان از تضاد ادعای های مظلوم نمایانه دفاع از حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار و با اشاره به جایگاه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی دهی، تصریح کرد: خبرنگاران لحظات زوال شدنی را تثبیت و ابدی می کنند و خبررسانی یک حرفه باارزش است.

وی یادآور شد: در هفته پیش رو خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حضرت رضا(ع) وارد لارستان خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین