یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان خواستار شد

فراهم سازی تسهیلات مورد نیاز فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان از مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تقاضا کرد تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد تسهیلات برای تجار و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع فراهم شود.

امام جمعه لارستان از مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تقاضا کرد تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد تسهیلات برای تجار و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مختار موسوی امام جمعه لارستان، اظهار داشت: خوشبختانه میزان صدور روادید با تلاش های صورت گرفته در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۲۵۰ درصدی داشته است.

عباس کاشفی آشتیانی همچنین از افزایش ۱۵۰ درصدی تأیید اسناد و مکاتبات با سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج از کشور گزارشی ارائه داد و افزود: پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور دفتر نمایندگی لارستان به یکی از فعالترین نمایندگی های جنوب کشور مبدل شود.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه لارستان درخصوص دیگر وظائف و اختیارات این نمایندگی، تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه صدور روادید فرودگاهی، تأیید اسناد نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، ابلاغ اوراق قضایی و امور زندانیان ایرانی، رسیدگی به شکایات ایرانیان داخل کشور از متهمین در خارج ازکشور، امور دانشجویی، جذب سرمایه های خارجی و موارد دیگر خدمات  زیادی به مردم جنوب فارس ارائه می شود.

emam jomeh larestan

این مسئول بیان کرد: ارائه خدمات کنسولی، ارائه خدمات امور سیاسی، امنیتی، انتظامی و بین المللی، رائه امور اقتصادی و انجام فعالیت های فرهنگی، رسانه ای و گردشگری از مهمترین مصداق های نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان است.

کاشفی خاطر نشان کرد: نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان همانند سایر نمایندگی ها با تمامی ادارات و وزارتخانه های کشور و حتی قوه قضائیه در ارتباط است که بیشترین آن به وزارت اطلاعات، استانداری ها، فرمانداری ها، پلیس اطلاعات، ادارات گذرنامه و گمرک و اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان اختصاص دارد.

در این دیدار امام جمعه لارستان ضمن تبادل نظر درخصوص مسائل سیاسی روز از جمله کودتای نظامی ترکیه و گروههای تکفیری و داعش، گفت: امیدوارم مسئولان نظام در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی همچنین از زحمات رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تقدیر کرد و افزود: خدمت به مردم را موجب خرسندی پروردگار و سعادت دنیا و آخرت دانست.

حجت الاسلام موسوی از پرسنل نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تقاضا کرد تا با تلاش مضاعف و مستمر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را با ایجاد تسهیلات برای تجار و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع فراهم سازند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین