پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

حزنی دربازه زمین خواری اولتیماتوم داد

جلسه ستاد مبارزه با زمین خواری و حفاظت از منابع طبیعی بخش صحرای باغ به ریاست  حزنی و با حضور تنی چند از مسئولین در محل بخشداری تشکیل گردید. ابتدا…

جلسه ستاد مبارزه با زمین خواری و حفاظت از منابع طبیعی بخش صحرای باغ به ریاست  حزنی و با حضور تنی چند از مسئولین در محل بخشداری تشکیل گردید. ابتدا بخشدار صحرای باغ در خصوص مبارزه با زمین خواری در بخش مطالبی بیان و اظهار داشت باید با افراد سود جو وکلاهبردار که به زمینهای منبع ملی و طبیعی تعرض نموده و حقوق دولت و ملت را پایمال مینمایند به شکل قانونی و قاطع برخورد نمود . اخیرا در بازدیدی که چه به صورت شخصی و چه گروهی با آقای شهردار و نماینده منابع طبیعی و فرمانده پاسگاه در شهر عمادده و زمینهای اطراف روستاهای کردشیر و دیده بان داشته ام مشاهده گردیده تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار اقدام به ریختن مصالح در زمینهای منابع طبیعی حاشیه شهر عمادده نموده و حتی در دو روستا اقدام به تخریب زمینهای ملی و منابع طبیعی و نیز اقدام به قطع درختان و شخم زدن زمینها نموده اند که بایستی مسئول منابع طبیعی سریعا نسبت با شناسایی و تشکیل پرونده متخلفین اقدام نموده و آنها را به مقام محترم قضایی معرفی نمایند .

وی ادامه داد: وظیفه ما دفاع و صیانت از حق و حقوق دولت و ملت است و اجازه نخواهم داد افراد کلاهبردار و سودجو در بخش صحرای باغ اقدام به تعرض به حقوق دولت وبیت المال نمایند . و انشااله بزودی  با همکاری مقام محترم قضایی که حکم جمع آوری مصالح از زمینهای غغصب شده نیز صادر نموده اند اقدام خواهد شد که جا دارد در اینجا از مقام محترم قضایی و شهردار عمادده که کمال همکاری را در این راه با ما داشته اند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم . حزنی افزود: در برابر زیاده خواهی های افراد سودجو و کلاهبردار در بخش صحرای باغغ قاطعانه ایستاده ایم و زمینهای غصب شده را از آنها  پس خواهیم گرفت .

در خاتمه جلسه مقرر شد هرچه سریعتر حکم صادره توسط منابع طبیعی اجرا گردد – ضمنا یک تابلو توسط منابع طبیعی در زمینهای حومه پاسگاه عمادده نصب شده و محدوده زمینهای منابع طبیعی مشخص گردد . همچنین مقرر گشت مردم برای خرید زمین قبل از انجام معامله حتما از ادارت مربوطه در خصوص وضعیت آن استعلام نمایند تا بعدا با مشکل مواجه نگردند . و نیز لازم است مردم برای زمینهای خود از اداره ثبت اسناد تقاضای سند نمایند . همچنین دهیاران و شوراها موظف میباشند در صورت مشاهده متصرفین و تخریب کنندگان زمینهای منابع طبیعی به مسئول اداره منابع طبیعی بخش و یا نیروی انتظامی و یا بخشداری اطلاع و آنها را معرفی نمایند تا با آنها برخورد قانونی بعمل آید .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین