دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شورای اسلامی شهر لار و کارهای بزرگ(آری یا نه)

یکی از لارستانی ها مطلبی را برای سایت های منطقه از جمله میلادلارستان ارسال نموده و در انجا به ذکر سوالی در مورد عملکرد شورای چهارم شهر لار پردخته است….

یکی از لارستانی ها مطلبی را برای سایت های منطقه از جمله میلادلارستان ارسال نموده و در انجا به ذکر سوالی در مورد عملکرد شورای چهارم شهر لار پردخته است. میلاد لارستان به رسم امانت سوال این کاربر عزیز را بدون تصرف منتشر نموده است. میلاد لارستان نیز خود را متعهد می داند که در صورت دریافت پاسخ شورای اسلامی شهر لار به این سوال، آن را نیز بدون تصرف منتشر نماید. سوال به قرار زیر است:

سايت هاي محترم آفتاب لارستان، لادستان، صحبت نیوز، صحبت نو و ميلاد لارستان

با سلام؛ مطلبي كه خدمت شما ارسال کرده ام بعد از بحثی جرقه خورد که در يكي از شب هاي عزاداری دهه محرم و بين دوستان هيئت اتفاق افتاد. لطفا این مطلب را که از روی دلسوزی و به نیت اصلاح امور شهری نوشته شده منتشر فرمایید.
بحث بين ما در خصوص عملكرد و توانايي شوراي فعلی شهر لار بود و هريك از دوستان نظري داشت. اختلاف نظر البته در این موضوع شديد بود؛ دوستي عملكرد شورا را «بد» و دوست ديگر «خوب» مي ديد.
در نهایت به نقطه اي رسيديم كه ما كارشناس نيستيم كه نتيجه نهايي را بگيريم اما حداقل مي توانيم كارهاي بزرگ شوراي شهر را ليست كنيم كه طبق پيش بيني به نتيجه خوبي نرسيديم!
متاسفیم که بگوییم علیرغم احترام به اعضای شورای چهارم شهر لار، این شورا در زمینه كارهاي بزرگ و کلان، عملكردي نداشته است! در حالي كه سه سال فرصت خوبي براي انجام كارهاي بزرگ در حد شايستگي لارستان بزرگ بود.
سخنم را كوتاه و با ذکر نمونه ای به پایان می رسانم. دو شب قبل از ميدان فرمانداري عبور مي كردم و ماشين هاي دست فروش زیادی را دیدم که با بي نظمی پارک کرده و کاسبی می کردند! این صحنه نازیبا در يكي از ميدان هاي اصلي شهر اگر نگوييم مهمترين ميدان همواره شاهد هستیم. پيش خود گفتم اين شورا توانايي جمع آوري و مديريت چند ماشين دست فروش را ندارد چه برسد به كارهاي بزرگ!

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شورای اسلامی شهر لار و کارهای بزرگ(آری یا نه)”

  1. ناشناس گفت:

    کاربزرگ آسفالت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین