شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
استاندار فارس در جمع فعالین سیاسی و اجتماعی لارستان:

اصولگرا و اصلاح طلب واقعی منافع مردم را بر خودش ترجیح میدهد

 استاندار فارس گفت: همه ما نیاز داریم که در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم و لازمه زیست مسالمت آمیز نیز تحمل، بردباری و پذیرش نقطه نظرات مخالف است….

 استاندار فارس گفت: همه ما نیاز داریم که در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم و لازمه زیست مسالمت آمیز نیز تحمل، بردباری و پذیرش نقطه نظرات مخالف است. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، سید محمد علی افشانی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جمع فعالان سیاسی لارستان در جریان سفر به جنوب استان فارس گفت: باید بکوشیم که خشم، کینه و نفرت را از زندگی خود دور کنیم و جای آنها را به بردباری و پذیرش یکدیگر بدهیم. افشانی افزود: اتحاد و همبستگی لازمه حیات ماست و باید تمرین کنیم که در کنار هم با آرامش زندگی کنیم.

استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه جامعه ما همواره نیازمند اصلاحات است گفت: جامعه بدون نقد هیچگاه اصلاح پذیر نخواهد بود وی تصریح کرد: اگر ما فکر کنیم که هر کاری که انجام می دهیم درست است و کسی هم ما را نقد نکند، این عامل ویرانی ما خواهد بود.
افشانی گفت: اگر کسی اصولگرا یا اصلاح طلب واقعی باشد به این معنا که منافع مردم را بر منافع خودش ترجیح دهد تفاوت زیادی در اداره امور کشور نیست چون مبنای همه عدالت و حق است اما اگر افراد بخواهند به اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی خود را مطرح کنند، دیگر تفاوتی نمی کند که در کدام طیف قرار گیرد.
استاندار فارس اضافه کرد: نقد لازمه اصلاح همه است و هرگاه که مطبوعات و سازمان های مردم نهاد آزاد باشند به میزان آزادی آنها فساد نیز کمتر خواهد شد. وی، بر لزوم درست بودن مبنای نقد تاکید کرد و ادامه داد: نقد گاهی بر مبنای یک دروغ انجام می شود اما اگر مبنا درست باشد باید هر نقدی را پذیرفت.

استاندار فارس گفت: نیاز جامعه خصوصا در شرایط فعلی که از نظر اقتصادی و اجتماعی مشکلات بسیاری داریم این است که نهادهای اجتماعی غیر دولتی قدرت بگیرند. او اظهار کرد: در انتخابات گذشته یکی از مشکلاتی که داشتیم رقابت های قومی، قبیله و طایفه ای بود و دلیل آن نیز نبود احزاب قدرتمند بود. استاندار فارس افزود: علاوه بر احزاب قدرتمند تاثیرگذار، سازمان های مردم نهاد از جمله شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید تقویت شوند. افشانی اضافه کرد: ادارات دولتی به عنوان یک وظیفه ملی به تقویت تشکل های مردم نهاد اهتمام داشته باشند و در مقابل این تشکل ها نیز در جهت منافع مردم حرکت کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین