سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از کوچکترین و بزرگترین حامی ایتام در لارستان

میلاد لارستان: در همایشی با حضور مسئولین و نیکوکاران، از کوچکترین و بزگترین حامی ایتام لارستانی تقدیر شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور حجه الاسلام والمسلمین سیدمجتبی…

میلاد لارستان: در همایشی با حضور مسئولین و نیکوکاران، از کوچکترین و بزگترین حامی ایتام لارستانی تقدیر شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور

حجه الاسلام والمسلمین سیدمجتبی نوربخش، امام جمعه شهرستان لارستان، مسئولین و جمعی از معتمدین از حامیان طرح اکرام ایتام تجلیل شد .

حجت الاسلام عبدالله تقی زاده، مدیر کمیته امداد لارستان، با اشاره به آیاتی از سوره بقره گفت: کسانی که اموال خود را انفاق می کنند مانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه صد دانه باشد و خداوند آن را برای هرکس بخواهد چند برابر میکند و خداوند از نظر قدرت و رحمت وسیع و به همه چیز داناست .

وی با قرائت آیه ۵ سوره انسان به مواردی از خصوصیات ابرار(نیکان) اشاره و افزود: آنها به نذر خود وفا می کنند، از روزی که عذاب و شر آن گسترده است بیمناکند، غذای خود در حالی که نیازمند هستند به مسکین و یتیم و اسیر می دهند و اخلاص آنهاست که می گویند ما فقط برای رضای خدا اطعام می کنیم .

تقی زاده با اشاره به اجرای طرح محسنین در کنار طرح اکرام، خاطر نشان کرد : شما  می توانید مبلغ خوبی در بین فامیل و دوستان باشید و مشکلات ایتام می تواند بصورت مشارکت گروهی حامیان مرتفع شود.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: ترویج فرهنگ انفاق برای افرادی که ازدواج می کنند و یا صاحب فرزند می شوند به وسیله کارت ایتام و محسنین می تواند انجام  گیرد.

در پایان این همایش، هدایایی به رسم یادبود به حامیان طرح اکرام که ده و یا بالاتر از ده یتیم را سرپرستی می کنند و نیز، از کوچکترین حامی (۶ ماهه ) و بزگترین حامی (۸۵ ساله ) تقدیر گردید.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین