سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اتمام یک پروژه راه سازی در لارستان پس از 35 سال!

میلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از اتمام یک پروژه راه سازی پس از مدت طولانی ۳۵ ساله خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ داريوش نصر، در جریان بازدید از…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان زاهد محمود لارستانمیلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از اتمام یک پروژه راه سازی پس از مدت طولانی ۳۵ ساله خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ داريوش نصر، در جریان بازدید از پروژه احداث جاده روستایی زاهدمحمود در

بخش مرکزی شهرستان لارستان، اظهار داشت: روستای زاهدمحمود یکی از روستاهای بسیار محروم است که در فاصله ۹۰ کیلومتری از مرکز شهرستان لارستان واقع شده است.

وی در توضیحات پیرامون این پروژه، افزود: حدود ۲۲ کیلومتر از مسیر پایانی این محور خاکی بوده که طی ۳۵ سال اخیر فقط ۵ کیلومتر ازاین مسیر آسفالت شده بود وخوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته طی یک سال اخیر حدود۱۷ کیلومتر از مسیر عملیات زیرسازی وآسفالت آن به پایان رسید و مردم محروم روستای زاهدمحمود برای اولین بار از مسیر آسفالته بهره مند شدند.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان، ابراز امیدواری کرد: این پروژه، در آینده نزدیک با حضور یکی از مسئولان وزارتخانه به بهره برداری برسد و موجبات تسهیل در رفت وآمد اهالی این  منطقه فراهم گردد.

وی خدمت به محرومان را از اهداف بلند انقلاب دانست و تصریح کرد: مسئولان باید خدمت به مردم و محرومان  را در صدر برنامه های خود قرار دهند.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین