شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وظیفه ای که امام جمعه لار بر دوش دانشجویان نهاد

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور امام جمعه شهر لار  در ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی…

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور امام جمعه شهر لار  در ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

img_5950به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، حجت الاسلام موسوی خرم در این مراسم در سخنانی گفت: اصل والا واساسی دین مبین اسلام اصل عزت، استقلال و اقتدار جامعه اسلامی است و خداوند در قرآن کریم بر این اصل تاکید کرده است.

img_5952وی در ادامه، پیام تاریخی قیام امام حسین (ع) را اصل عزت و شرف دانست و افزود: جامعه اسلامی و مسلمانان نباید در هیچ بعدی تحت سلطه دشمنان و وابسته به غیر باشند و در این بین دانشجویان و دانشگاهیان هم به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار ببرند.
img_5956

امام جمعه لار با بیان اینکه تدریس کتاب‌ها و ایدولوژی غرب در دانشگاه‌ها یکی از دلایل ایجاد تناقض‌های رفتاری است اشاره کرد که توجه ویژه به عزت و خودکفایی در مسئولیت‌های فردی و اجتماعی از راه های برطرف کردن این تناقض‌هاست.

img_5959در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم ضمن بازدید از دانشگاه در جریان جزییات پیشرفت امور و کاستی‌های مجموعه دانشگاه قرار گرفت.

img_5886

پخش کلیپ عزاداری اربعین، مداحی با حضور آقای مصلحی زاده و قرائت زیارت عاشورا و پذیرایی از شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

img_5935

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین