جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

لارستان؛ میزبان حساس ترین بازی هندبال بانوان کشور

میلاد لارستان: حساس ترین بازی هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور بین تیم های شهیدچمران و تأسیسات دریایی تهران به میزبانی لارستان برگزار می شود.

حساس ترین بازی هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور بین تیم های شهیدچمران و تأسیسات دریایی تهران به میزبانی لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ از سری رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان کشور، سه دیدار در شهرهای قم، کرج و لارستان در روز جمعه ۱۲ آذرماه جاری برگزار می شود.

در حساس ترین بازی هفته ششم، تیم شهید چمران لارستان در سالن رزمپوش مجموعه ورزشی تختی میزبان تیم تأسیسات دریایی خواهد بود.

این دو تیم تا پایان هفته پنجم هیچ شکستی را تجربه نکرده اند و با هشت امتیاز از بازی های گذشته خود در صدر جدول رده بندی قرار دارند و تیم لارستانی با تفاضل گل مثبت یک در جایگاه نخست جدول قرار دارد.

تیم شهید چمران لارستان در لیگ امسال با ترکیبی هماهنگ و منسجم شرکت کرده و امید دارد با بهره گیری از امتیاز میزبانی با غلبه بر تیم تهرانی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

تیم های شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران تا پایان هفته پنجم با ۸ امتیاز و با تفاضل یک گل به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و هر کدام از تیم ها موفق به پیروزی در این مسابقه شوند، صدر جدول را به دست خواهند آورد.

در دیگر دیدار دو تیم هیات البرز و ذوب آهن اصفهان در البرز مقابل یکدیگر قرار می گیرند و شهرداری بم مهمان تیم هدف پویان قم خواهد بود و فولاد مبارکه سپاهان این هفته استراحت خواهد داشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا پایان هفته پنجم پس از تیم های ۸ امتیازی شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران، تیم های ذوب آهن اصفهان با ۶، هدف پویان جوان قم با ۴، شهرداری بم با ۲، فولاد مبارکه سپاهان با ۲ و هیأت البرز بدون امتیاز در رده نخست تا هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین