یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تعداد خودرو های آتش‌نشانی لارستان افزایش یافت

شهردار لار گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به همراه ست کامل امداد و نجات هیدرولیک به سازمان آتش‌نشانی لار تحویل داده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

شهردار لار گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به همراه ست کامل امداد و نجات هیدرولیک به سازمان آتش‌نشانی لار تحویل داده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار؛ محمدرضا قنبرنژاد، شهردار لار  گفت: به دلیل نیاز آتش‌نشانی لار به تجهیزات مدرن و جدید، از محل اعتبارات شهرداری یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به همراه ست کامل امداد و نجات هیدرولیک خریداری شد.
وی اظهارکرد: هزینه خرید این خودروی آتش‌نشانی و تجهیزات امداد و نجات مبلغ ۲۱۴ میلیون تومان بوده که با پیگیری فراوان تأمین شد.

قنبرنژاد وسعت زیاد منطقه را یکی از مشکلات مأموران آتش نشانی برای خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و افزود: برای رفع مشکل پیش رو و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان، مرکز آتش نشانی شهر لار با زیربنای ۸۹۰ متر مربع در دو طبقه شامل ساختمان اداری و آشیانه در حال احداث است.

وی درخصوص امکانات آتش‌نشانی لار گفت: هم اکنون یک دستگاه خودرو با کاربری دوگانه و همزمانِ اطفای حریق و امداد و نجات، ۴ دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه ماشین امداد و نجات در دو ایستگاه آتش نشانی شهرجدید و شهر قدیم فعال است و بیش از ۲۸ نیروی عملیاتی در این دو ایستگاه، هم در سطح شهر و هم در جاده ها خدمات رسانی می کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تعداد خودرو های آتش‌نشانی لارستان افزایش یافت”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام، لطفا مبلغ ۲۱۴ میلیارد ریال تصحیح شود به ( ۲۱۴ میلیون تومان) ممنون
    سید کامران علوی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین