چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه موقت لارستان

هوشیاری رهبری جنگ های مختلف علیه ایران را مدیریت می کند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان اسلام را دین جهان شمول و جاودانه معرفی کرد و گفت: نعمت بی بدیل ولایت فقیه است که کشور را به یک قطب مقتدر در دنیا تبدیل کرده و این هوشیاری رهبری است که جنگ های مختلف سیاسی،فرهنگی، جمعیتی را متذکر و مدیریت می کنند.

امام جمعه موقت لارستان اسلام را دین جهان شمول و جاودانه معرفی کرد و گفت: نعمت بی بدیل ولایت فقیه است که کشور را به یک قطب مقتدر در دنیا تبدیل کرده و این هوشیاری رهبری است که جنگ های مختلف سیاسی،فرهنگی، جمعیتی را متذکر و مدیریت می کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به رابطه محبت آمیز بین خداوند و پیامبر(ص) اظهار داشت: خداوند، پیامبر(ص) را براساس محبت ادب کرده و در پرتو همان محبت به خداوند بود که پیامبر دارای خلق عظیم شد وکسی که می خواهد مدیریت جامعه را برعهده گیرد نیز نیاز به خلق عظیم دارد واین محبت است که انسان را به سوی خلق عظیم می برد.

وی ضمن برشمردن نعمت های مادی و معنوی که خداوند به انسان ها داده بر ضرورت شکر آن نعمت ها تاکید کرد و افزود:عده زیادی از مردم شکر نعمت ها را به جا نمی آورند واز طرفی معصیت و گناه است که باعث می شود نعمت ها دگرگون و نابود شوند.

امام جمعه موقت لار در ادامه، نعمت ولایت فقیه را جلوه ای از ولایت ائمه اطهار(ع) در عصر غیبت دانست و تصریح کرد: اسلام تشکیل امت واحده را دستور داده است و پس از حضور ائمه، نظام اسلامی بزرگترین نعمتی است که خداوند به مردم داده است.

وی در پایان، اسلام را دین جهان شمول و جاودانه معرفی و خاطر نشان کرد: نعمت بی بدیل ولایت فقیه است که کشور را به یک قطب مقتدر در دنیا تبدیل کرده و این هوشیاری رهبری است که جنگ های مختلف سیاسی،فرهنگی، جمعیتی را متذکر و مدیریت می کنند.

گفتنی است پیش از برگزاری نماز جمعه ،اجتماع بزرگ بیعت به مناسبت  امامت رسیدن امام زمان(عج) به همت بنیاد مهدی موعود وستاد نماز جمعه  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نمازی به همراه پخش شیرینی و شربت در محل مسجد جامع لار برگزارو در پایان عهدنامه ۱۴ بندی نیز قرائت شد.

خبرنگار: روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین