شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور فرماندار ویژه لارستان صورت پذیرفت:

آغاز احداث ساختمان خانه بهداشت روستای گاوبست لارستان

میلاد لارستان: بمناسبت هفته وحدت ، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، کلنگ احداث ساختمان خانه بهداشت روستای گاوبست را به زمین زد.

بمناسبت هفته وحدت ، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، کلنگ احداث  ساختمان خانه بهداشت روستای گاوبست را به زمین زد.

به گزارش میلاد لارستان؛ بمناسبت هفته وحدت ،در مراسمی با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، سید احمد قتالی امام جمعه عمادده، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ و قشرهای مختلف مردم روستای گاوبست کلنگ احداث  ساختمان خانه بهداشت  این روستا به زمین زده شد.

فرماندار ویژه لارستان در آیین آغاز ساخت این طرح ضمن تبریک هفته وحدت در سخنانی گفت:وظیفه خود می دانیم که از به روستاها برویم و از نزدیک مسائل و مشکلاتشان را بررسی و پیگیری نماییم و بصورت چهره به چهره درد دل مردم را بشنویم.

جلیل حسنی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: به حمداله این دانشکده  ارتباط خوبی را با خیرین منطقه در جهت ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی برقرار کرده است که بصورت مشترک ، اقدامات خوبی را در سطح منطقه لارستان انجام می دهند .

 وی در ادامه خاطر نشان کرد:امیدواریم هر چه سریعتر زیرساخت های این روستا فراهم شود تا  روزی برسد که این روستا به یک منطقه گردشگری تبدیل گردد.

معاون استاندار فارس از دهیار روستا آقای چوبکی که به جد پیگیر مسائل و مشکلات مردم روستای گاوبست است؛تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است خانه بهداشت روستای گاوبست قرار است در زمینی به مساحت ۵۳۲ مترمربع با زیربنایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ ‌بر یک میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان ساخته شود.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین