دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

دوران تعیین تکلیف برای ایران تمام شده است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با انتقاد ازسخنان وقیحانه نخست وزیرانگلستان، گفت: رجال سیاسی انگلیس باید بدانند دوران بی بصیرتی درمنطقه و تعیین تکلیف برای ایران تمام شده است.

امام جمعه لارستان با انتقاد ازسخنان وقیحانه نخست وزیرانگلستان، گفت: رجال سیاسی انگلیس باید بدانند دوران بی بصیرتی درمنطقه و تعیین تکلیف برای ایران تمام شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛حجت السلام مختار موسوی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرلار، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) وهفته وحدت با پرداختن به موضوع اهمیت وحدت در جهان اسلام ونقش آن در استیفای حقوق امت اسلامی لازمه اقامه دین را وحدت وهمدلی دانست وگفت: در جامعه ای که اختلاف باشد نمی شود درآن اقامه دین کرد و این امر موجب آفات درجامعه اسلامی خواهد شد.

وی راه گرفتن حقوق خود درعرصه بین المللی را وحدت دانست و تصریح کرد: نزاع در جامعه اسلامی موجب سست و بی اثر شدن آن و ازبین رفتن هیبت جامعه اسلامی خواهد شد ونباید به مقدسات یکدیگر توهین کرد و اگر نقدی است باید در مراکز علمی مورد بررسی قرارگیرد.

امام جمعه لارستان با تبریک ۲۷ آذر “روز وحدت حوزه و دانشگاه”، منظور از وحدت را تکیه براشتراکات دینی از قبیل خدا، پیامبر، قبله و کتاب برشمرد و تصریح کرد: وظیفه مراکز علمی و نخبگان احساس مسئولیت بیشتر برای تحقیق درزمینه پیداکردن راهکارها جهت تحقق وحدت دربین امت اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد ازسخنان وقیحانه نخست وزیرانگلستان، یادآور شد: رجال سیاسی انگلیس باید بدانند دوران بی بصیرتی درمنطقه و تعیین تکلیف برای ایران تمام شده است و ایران اسلامی به عنوان منادی مکتب اهل بیت به رهبری ولایت فقیه در منطقه حضور دارد و آنان برای درک جایگاه واقتدار ایران لازم است داستان ملوانان انگلیسی که به دست ایرانیان تحقیر شدندرا مرور کنند وبدانند که این ایران باایران دوران پهلوی متفاوت است چراکه تفکر نصرت اهل بیت و شعار هیهات مناالذله حاکم بر آن است.

امام جمعه لارستان در پایان از همه کسانی که در برپایی جشن با شکوه هفته وحدت نقش داشتند به ویژه بخشداران و علمای اهل سنت وشیعه تقدیر و تشکر نمودند.

خبرنگار: روابط عمومی دفترامام جمعه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین