شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فارس صورت می گیرد

میزبانی استقلال لطیفی لارستان از پرسپولیس شیراز

میلاد لارستان: در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان میزبان پرسپولیس شیراز خواهد بود.

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان میزبان پرسپولیس شیراز خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

در مهمترین و نخستین بازی این هفته، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان که توانسته است در هفته گذشته برابر تیم شهید وفایی شیراز در خانه حریف به پیروزی برسد، با روحیه ای مضاعف از دیگر تیم شیرازی یعنی پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

این دیدار در روز پنجشنبه ۹ دی ماه جاری در ورزشگاه تختی شهر لار برگزار خواهد شد.

در سایر بازی های هفته سیزدهم در روز جمعه تیم امیرکبیر نورآباد میزبان تیم شهید وفایی شیراز خواهد بود، تیم عقاب شیراز در خانه به مصاف تیم لیدوما ممسنی می رود، تیم پادنا میمند میزبان تیم پرسپولیس جهرم است و هلال احمر گراش در یک بازی خارج از خانه به دیدار المهدی(عج) کوار می رود.

همچنین در بازی پایانی این هفته در روز شنبه ۱۱ دی ماه تیم های شهید باقری گویم و گلستان فاروق مرودشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش میلاد لارستان تا اینجای رقابت ها تیم استقلال لطیفی لارستان با کسب ۲۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های لیدوما ممسنی و عقاب شیراز با ۲۲، شهید باقری گویم با ۲۱، امیرکبیر ممسنی با ۲۰، پرسپولیس جهرم و گلستان فاروق با ۱۸، شهید وفایی شیراز با ۱۱، هلال احمر گراش و پادنا میمند با ۹ ، المهدی(عج) کوار با ۷ و پرسپولیس شیراز با ۵ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین