جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
امام جمعه موقت شیراز

یکی از مطالبات جدی دلسوزان انقلاب اسلامی برخورد با نجومی بگیران است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت شیراز یکی از مطالبات جدی دلسوزان انقلاب اسلامی را برخورد با دزدان و نجومی بگیران دانست و گفت: انتخاب عنوان ذخائر انقلاب برای این افراد نادرست است و باعث تضعیف اعتماد مردم می شود.

امام جمعه موقت شیراز یکی از مطالبات جدی دلسوزان انقلاب اسلامی را برخورد با دزدان و نجومی بگیران دانست و گفت: انتخاب عنوان ذخائر انقلاب برای این افراد نادرست است و باعث تضعیف اعتماد مردم می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره عمار که در محل گلزار شهدای شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: نقش بارز مردم لارستان بزرگ با رهبری های علمایی برجسته همچون آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) در مبارزه با استعمار پیر انگلیس در خطه جنوب کشور با بصیرت و ایمان مردم فراموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه حرکت مردم لارستان در ایجاد حکومت اسلامی در برهه ای از زمان را نقطه عطفی برای شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) دانست و افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب دشمنان توطئه های مختلفی همچون تفرقه بین مذاهب، قومیت ها، ایجاد ناامنی توسط منافقین و کشتار مظلومانه مردم و مسئولین، راه اندازی جنگ تحمیلی، وضع تحریم های ظالمانه و غیره برای نابودی این حرکت است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه دشمنان پس از ناکامی های متعدد در خارج تلاش کردند با منسجم کردن مهرهای داخلی شان در ایران همچون سلطنت طلبان، نیروهای چپ، بقایای منافقین، زخم خورده های از انقلاب و غیره علیه نظام اسلامی توطئه کنند، تصریح کرد: حضور ۴۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات سال ۸۸ یک ضربه ای به آمریکا و اسرائیل بود که باعث اعتبار جهانی ایران به لحاظ مردم سالاری دینی شد.

وی با ابراز تأسف از نادانی برخی ها برای تلخ کردن این شیرینی حضور گسترده مردم در انتخابات، ادامه داد: فتنه ۸۸ از خیانتهای منافقین برای کشور زیان بیشتری داشت زیرا که باعث زیر سوال رفتن اعتبار ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ تعدادی خواص جاه طلب و جمعی از عوام بی بصیرت مشارکت داشتند، یادآور شد: اعلام زود هنگام پیروزی در انتخابات پیش از پایان شمارش آرا توسط یکی از کاندیداها جرقه علنی شدن فتنه را زد.

وی با برشمردن برخی از حمایت کشورها و اشخاص خارج نشین ضدانقلاب از سران فتنه در سال ۸۸، گفت: در این فتنه بحث انقلاب مخملی مطرح بود و این سران فتنه در داخل کشور ابزاری برای تحقق این خیال باطل دشمنان بودند.

امام جمعه موقت شیراز با مطرح کردن این سوال که فاصله ۲۰ میلیونی رأی آیا امکان وجود تقلب وجود دارد یا خیر؟، افزود: سران فتنه ۸ ماه برای کشور آشوب درست کردند که خوشبختانه در روز عاشورا فتنه گران همچون شاه ملعون از تجلی حماسه مردم و نطق تأثیرگذار مقام معظم رهبری شکست خوردند.

وی با محکوم کردن برخی از اقدامات خصمانه فتنه گران در آن ایام، یادآور شد: پاره کردن عکس امام خمینی(ره)، آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و غیره باعث ایجاد موج مردمی و روسیاهی خواص جاه طلب و عوام بی بصیرت شد.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با انتقاد از پرداخت حقوق های نجومی به برخی از مدیران کشور، تأکید کرد: مسئوولان مربوطه باید پیگیر این قضیه باشند و این مسئله چیزی نیست که ملت در برابر آن کوتاه بیاید و باید هرچه سریعتر این اموال و حقوق ها به بیت المال برگردد.

وی یکی از مطالبات جدی دلسوزان انقلاب اسلامی را برخورد با دزدان و نجومی بگیران دانست و افزود: انتخاب عنوان ذخائر انقلاب برای این افراد نادرست است و باعث تضعیف اعتماد مردم می شود.

این مراسم با رونمایی از فیلم کوتاه «دایو» به پایان رسید و هفتمین جشنواره فیلم مردمی عمار به طور رسمی کار خود را در لارستان آغاز کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین