جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
امام جمعه لارستان

عامل اصلی انحراف خواص در فتنه 88 دلبستگی به قدرت دنیوی بود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان همراه نشدن بخشی از خواص جامعه را یکی از نقاط ضعف ایجاد فتنه برشمرد و تأکید کرد: این مسئوولان با خواست مردم زاویه گرفتند که عامل اصلی آن دلبستگی به دنیا و قدرت دنیوی بود.

امام جمعه لارستان همراه نشدن بخشی از خواص جامعه را یکی از نقاط ضعف ایجاد فتنه برشمرد و تأکید کرد: این مسئوولان با خواست مردم زاویه گرفتند که عامل اصلی آن دلبستگی به دنیا و قدرت دنیوی بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت ۹ دی ماه سالروز میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: ملت ایران با پشتوانه اعتقادی قوی و رهبری مدبرانه امام خامنه ای از فتنه ۸۸ عبور کردند.

وی با برشمردن برخی از نقاط قوت و ضعفی که باعث ایجاد فتنه در سال ۸۸ و عبرت گیری از این وقایع، افزود: حضور چشمگیر مردم و تأکید آنها بر حفظ خط قرمزها، ایستادگی در برابر هتک حرمت به حضرت سیدالشهدا(ع) و پاره کردن عکس حضرت امام(ره) و غیره که نشان از اعتقاد دینی راسخ مردم داشت.

امام جمعه لارستان خنثی سازی حربه دشمنان برای راه اندازی انقلاب مخملی در ایران را بصیرت و آگاهی سیاسی ملت دانست و تصریح کرد: وجود رهبری آگاه، حکیم، بصیر، شجاع و زمان شناس باعث شناخت حق از باطل در فتنه ۸۸ شد.

این کارشناس حوزه و دانشگاه همراه نشدن بخشی از خواص جامعه را یکی از نقاط ضعف ایجاد فتنه برشمرد و تأکید کرد: این مسئوولان با خواست مردم زاویه گرفتند که عامل اصلی آن دلبستگی به دنیا و قدرت دنیوی بود.

وی فتنه ۸۸ را جدایی از ضرر و زیانها یکی از الطاف الهی به ملت غیور ایران خواند و ادامه داد: این فتنه باعث شد تا مردم بدانند به چه کسی می توان اعتماد کرد و چه کسانی دغدغه حل مشکلات آنها را دارد و به عبارتی مردم دوست و دشمن واقعی خود را شناختند.

حجت الاسلام موسوی در پایان از پیگیری دفتر امام جمعه و رایزنی با فرماندار ویژه لارستان برای حضور هفتگی تعدادی از مسئوولان برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردمی پیش از خطبه های نماز جمعه خبر داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین