یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بر فعال سازی پروژه ها

میلاد لارستان: مدیر ساخت و توسعه ی راههای اداره کل راه وشهرسازی لارستان از تاکید مدیرکل راه وشهرسازی لارستان نسبت به تسریع بخشیدن و فعال شدن همه ی جبهه های کاری خبرداد . 

مدیر ساخت و توسعه ی راههای اداره کل راه وشهرسازی لارستان از تاکید مدیرکل راه وشهرسازی لارستان نسبت به تسریع بخشیدن و فعال شدن همه ی جبهه های کاری خبرداد .

به گزارش میلاد لارستان ، مهندس موسی میرزایی مدیریت ساخت و توسعه ی راههای اداره کل راه وشهرسازی لارستان از سرعت خوب دوبانده شدن گردنه ی بریز خبرداد :

میرزایی با بیان اینکه : در راستای دو بانده شدن محور لار- جهرم لازم بود نقاط حادثه خیز را شناسایی و و برای رفع هر کدام از آنها به صورت مجزا پروژه های را در دستور کار خود قرار دهیم و پروژه ی گردنه ی بریز به طول ۱۰ کیلومتر و با پیش بینی اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی نیز در ماه های اخیر وارد فاز عملیاتی خود شده است .

وی اظهار داشت : با توجه به شیب طولی مسیر ، کاهش دید رانندگان و به وجود آمدن ترافیک سنگین قابل توجیه بود که بستر های لازم را برای تکمیل و بهره برداری از این محور جهت تعریض و حذف این نقطه حادثه خیز صورت دهیم .

میرزایی در ادامه به تشریح اقدامات پیمانکار در این محور پرداخت و تصریح کرد : در حال حاضر بیش از ۵۴  هزار متر مکعب خاکبرداری و ۷ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی به اتمام رسیده و با توجه به اینکه می بایست ۱۷ دستگاه ابنیه در این محور ساخته شود  در این مدت زمان کوتاه از شروع عملیات ، پی کنی ۳ دستگاه از آن انجام شده است .

وی در پایان از تاکید مدیرکل راه وشهرسازی لارستان نسبت به تسریع بخشیدن و فعال شدن همه ی جبهه های کاری گفت و خاطر نشان کرد : تلاش بر این است برای روان سازی محور و برآورده کردن بخشی از انتظارات مردم هر چه سریعتر شاهد به ثمر رسیدن این پروژه باشیم .

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل ره و شهرسازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تاکید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بر فعال سازی پروژه ها”

  1. اوزی گفت:

    خدمت. مدیر کل. محترم. می. گویم. دوبانده. شدن. جاده. اوز. گراش. جز. جبهبه. کاری. به. حساب. نمی. اید. که. نامی. از ان. نمی. برند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین