یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
نماینده مردم جهرم در مجلس خبر داد

پیشرفت 70 درصدی جاده جهرم -لار از سمت جهرم

میلاد لارستان: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۷۰ درصدی ۳۰ کیلومتر از جاده جهرم – لار از سهم ۴۵ کیلومتری این شهرستان از سمت جهرم خبر داد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۷۰ درصدی ۳۰ کیلومتر از جاده جهرم – لار از سهم ۴۵ کیلومتری این شهرستان از سمت جهرم خبر داد.

محمدرضا رضایی ضمن اشاره به اینکه وی از آغاز اعتقاد داشته که یک سری پروژه‌ها که اساس زیرساخت توسعهٔ جهرم است باید در شهرستان شکل بگیرد، گفت: یکی از این پروژه‌های زیرساختی «راه» است. راه باعث توسعه می‌شود. هرجا راه باشد یعنی عمران، آبادی، اشتغال و صنایع، همهٔ این‌ها با راه شکل می‌گیرد.

وی در ادامه دربارهٔ وضعیت محورهای مواصلاتی جهرم گفت: انشاءالله در دههٔ فجر امسال، ۱۵کیلومتر از مسیر جهرم-شیراز به مسیر قبلی اضافه می‌شود که یعنی نزدیک به ۱۲۰کیلومتر از ۱۶۵کیلومتر قبلی کاملا زیر بار ترافیک می‌رود و انشاءالله تا شهریور ۱۳۹۶ این مسیر به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی دربارهٔ محور جهرم-لار-بندرعباس نیز گفت: ۳۰کیلومتر دیگر از این مسیر، از ۴۵کیلومتر به سمت لار، که سهم جهرم است، بالای ۷۰درصد پیشرفت ساخت داشته و امیدواریم بتوانیم مناقصهٔ باقی آن را در سال آینده برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین با اشاره به اینکه تلاش ما این است که از طریق جاده قیروکارزین به عسلویه متصل شویم، گفت: ۲۰کیلومتر از محور جهرم-قیروکارزین به مناقصه گذاشته و پیمانکار انتخاب شده بود، اما این پیمانکار به دلیل ناتوانی حذف و پیمانکار جدید جایگزین شد. به گفتهٔ وی به زودی عملیات اجرایی باند دوم ۲۰ کیلومتر  از جادهٔ جهرم-قیروکارزین آغاز خواهد شد.

 نمایندهٔ مردم در مجلس دهم ضمن بیان ضرورت توسعهٔ جاده‌های بخش‌ها و جاده‌های روستایی شهرستان، چنین اظهار نظر کرد: در بخش سیمکان ۷میلیارد تومان هزینهٔ عملیات تعریض و بهسازی ۱۴کیلومتر از سمت جهرم انجام شده است.

همین امر در بخش خفر، مرکزی و کردیان نیز اتفاق افتاده است و الحمدالله همهٔ بخش‌ها از نظر راه‌سازی فعالند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت 70 درصدی جاده جهرم -لار از سمت جهرم”

  1. محسن گفت:

    خداقوت دکتر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین