یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12
امام جمعه موقت لارستان مطرح کرد

《اوباما》کارنامه بدی از خود بجای گذاشت/پلاسکو نتیجه سهل انگاری برخی مسئولین و متولیان

میلاد لارستان: امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اتمام دوره هشت ساله ریاست جمهوری اوباما در کشور آمریکا،گفت: اوباما در طول دوره تصدی‌ خود کارنامه بدی به‌جای گذاشت.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اتمام دوره هشت ساله ریاست جمهوری اوباما در کشور آمریکا،گفت: اوباما در طول دوره تصدی‌ خود کارنامه بدی به‌جای گذاشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر لار با ابراز تأسف از بروز حادثه آتش‌سوزی و تخریب ساختمان قدیمی پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن جمعی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: این حادثه دل‌خراش به‌خاطر سهل‌انگاری برخی از مسؤولان و متولیان این ساختمان قدیمی بود که باعث شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزیز شد.

وی بابیان اینکه بروز چنین حوادثی باید درس عبرتی برای مردم و مسؤولان برای توجه به بحث استحکام‌سازی بناهای تجاری، اداری، مسکونی و غیره باشد، افزود: نباید در آینده شاهد بروز چنین اتفاقاتی باشیم.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به نزدیکی ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دهه فجر را به‌عنوان نقطه نمادین زنده نگه‌داشتن خط انقلابی و استکبارستیزی امام (ره)، حفظ خط استقلال سیاسی و فرهنگی و عدالت اجتماعی، پیشرفت همه‌جانبه در علم و فناوری و گشایش اقتصادی کشور دانست.

رمضانی با برشمردن دستاوردهای پیش و پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب هزاران مستشار آمریکایی در بخش‌های اداری، نظامی، اقتصادی و غیره کشور دخالت داشتند اما امروز به برکت نظام و انقلاب شاهد قدرت‌نمایی و پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح کشور هستیم.

وی به ناکامی قدرت‌های شرق و غرب در دخالت در امور کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: گرچه دشمنان در پی نفوذ هستند اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم نقشه‌های مستکبران خنثی شده است.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اتمام دوره هشت ساله ریاست جمهوری اوباما در کشور آمریکا، تصریح کرد: اوباما در طول دوره تصدی‌ خود کارنامه بدی به‌جای گذاشت که کشتار مردم مظلوم جهان به‌ویژه در کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق با سلاح‌های کشتارجمعی، دخالت در امور دیگر کشورها، اعمال و تشدید تحریم‌ها علیه کشور ایران، سکوت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و غیره تنها بخشی از کارهای اشتباه اوست.

این استاد حوزه و دانشگاه با تمسخرآمیز خواندن ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر ابرقدرت بودن آن‌ها، گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که در پیمان‌های خود بدعهد بوده و وفادار نیستند.

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها تمام توان خود را برای ساقط کردن دولت سوریه به‌کار گرفتند، افزود: با حمایت‌های ایران و رشادت‌های مدافعان حرم، رجال سیاسی و کارشناسان آمریکایی‌ به شکست خود در سوریه اعتراف کرده‌اند.

رمضانی در پایان خطاب به مردم و مسؤولان تأکید کرد که قدردان نظام، انقلاب، امنیت و ولایت‌فقیه باشند زیرا که از سال ۵۷ شاهد ایرانی قدرتمند و تأثیرگذار در عرصه منطقه‌ای و جهانی بوده و هستیم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “《اوباما》کارنامه بدی از خود بجای گذاشت/پلاسکو نتیجه سهل انگاری برخی مسئولین و متولیان”

  1. ناشناس گفت:

    زنده باد اقای رمضانی امام جمعه لار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین