یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مسئولان لارستان اماکن آسیب پذیر را شناسایی کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه پلاسکو، مسئولان لارستان اماکن آسیب پذیر را شناسایی کنند.

امام جمعه لارستان تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه پلاسکو، مسئولان لارستان اماکن آسیب پذیر را شناسایی کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار بار دیگر با عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ پلاسکو و شهادت جمعی از نیروهای آتشنشانی تهران بزرگ، اظهار داشت: این حادثه زنگ خطری برای همه مسوولان به ویژه در شهرستان لارستان است که می بایست با شناسایی آسیب های جامعه برای رفع آن اقدام و از بروز حوادث مشابه جلوگیری نمایند.

وی با گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه پرفروغ فجر و با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با تکیه بر تقوا و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند، افزود: در دهه پرفروغ فجر روستای «کورده» از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان میزبان جشنواره ملی سرود روستایی رضوی است.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از آمادگی مناسب مجریان این برنامه بزرگ فرهنگی در روستای «کورده»، تصریح کرد: این برنامه که در سطحی وسیع و ملی برگزار می شود، فرصت مناسبی تا با برنامه ریزی برای معرفی فرهنگ و توانمندی های لارستان بزرگ به مردم کشور ایران است.

وی با اشاره به ۱۴ بهمن ماه سالروز فناوری فضایی و برشمردن موفقیت های ایران اسلامی در این عرصه، ادامه داد: ایران در زمره معدود کشورهایی است که با وجود شدیدترین تحریم ها موفق به ارسال ماهواره به فضا شده است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: می توان با تکیه بر توانمندی های داخلی و افزایش خودباوری در جوانان به پیشرفته ترین علوم دست یافت.

امام جمعه لارستان با بیان برخی از فعالیت های ستاد نماز جمعه این شهرستان در رفع مشکلات اجتماعی و اعتقادی، گفت: برای این مهم، با ایجاد میز پاسخگویی در حاشیه نماز جمعه مردم بدون واسطه با مسئولان ارتباط پیدا می کنند و با بیان مشکلات به صورت چهره به چهره به آن رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه هر هفته احکام دینی در بین نماز توسط علما مطرح می شود، با قرارگرفتن کارشناسان دینی خواهر و برادر در ورودی مسجد جامع شهر لار پاسخگویی سوالات و شبهات اعتقادی مردم خواهند بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسئولان لارستان اماکن آسیب پذیر را شناسایی کنند”

  1. ناشناس گفت:

    خودت تا الان برا لارستان چکار کردی

  2. ناشناس گفت:

    زنده باد رمضانی امام جمعه لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین